اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولیت حرم شاهچراغ: انفعال در برابر یادداشت میرحسین موسوی همراهی با او تلقی می‌شود

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی با اشاره به یادداشت میرحسین موسوی گفت: انتظار می رودکسانی که دل در گرو انقلاب، شهدا و سربلندی ایران اسلامی دارند، موضع خودشان را در این باره مشخص کنند، چرا که سکوت در برابر این موضوع، نوعی همراهی تلقی می‌شود.

تولیت حرم شاهچراغ: انفعال در برابر یادداشت میرحسین موسوی همراهی با او تلقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی اظهار داشت: این‌ها همه حکایت از یک استحاله صد درصدی دارد، یعنی تبدیل شدن به کسی که نه تنها مقابله با صهیونیسم بین الملل را قبول ندارد بلکه از آن طرفداری علنی هم می کند و از طرفی شهدای مدافع حرم که در نگاه جهانیان، ستاره های درخشان هستند و در کل دنیا این ها را با بهترین الفاظ می ستایند را با الفاظی ناشایست خطاب می‌کند، این حکایت از یک استحاله صددرصدی دارد.

وی افزود: این که انسان آنقدر گرفتار خودرایی شود که به چهره بزرگانی همچون شهید همدانی و شهدای مدافع حرم چنگ بیندازد، این علامت یک انحراف فکری عمیق است که امروز دارد خودش را نشان می دهد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: انتظار می رود آنها که دل در گروه انقلاب و شهدا و سربلندی ایران اسلامی دارند، موضع خودشان را مشخص کنند، چرا که در این مورد، سکوت نوعی همراهی تلقی می شود و باید افرادی که زمانی به صورت صد درصدی از این فرد حمایت کردند و امروز نیز مدعی دلسوزی انقلاب هستند، موضع شفاف بگیرند و مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تاکید کرد: البته شخصی مثل میرحسین موسوی هیچ وجهه مثبتی در بین نیروهای مومن انقلاب ندارد و حرف های این فرد، تاثیری بر افکار مردم انقلابی ما ندارد و تنها می تواند دلخوشی استکبار را به ارمغان بیاورد.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی درباره ماجرای سلمان رشدی هم گفت: باید منتظر بمانیم تا ابعاد بیشتری از این واقعه روشن شود، چرا که در حال حاضر فرضیات مختلف و بعضا متناقضی در این زمینه وجود دارد.

وی  در ادامه با تاکید بر این که یکی از کارهایی که آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی از سال های گذشته تا به امروز در پیش داشته است این بوده که تفکر انقلاب اسلامی را در نگاه جهانیان مذموم و زشت به تصویر بکشد، تصریح‌کرد: آمریکا به اعتراف خودشان طالبان و القاعده و داعش را به وجود آوردند، چرا این کار را کردند؟ به این دلیل که یک اسلام جعلی و بدلی را در کنار انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کنند تا انقلاب را به عنوان رادیکالیسم اسلامی معرفی کرده و وجهه انقلاب اسلامی را نزد جهانیان مخدوش کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول