اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تبدیل ثروت به شکل کاربردی‌تر در توسعه استان جدی گرفته شود

استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت مولد‌سازی و تبدیل داشته‌ها و منابع از وضعیت خود به شکل کاربردی‌تر، گفت: مدیران در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف، تبدیل ثروت از حالت موجود به شکل کاربردی‌تر را در جهت توسعه استان، جدی بگیرند.

تبدیل ثروت به شکل کاربردی‌تر در توسعه استان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان لزوم تغییر ذهنیت و نگرش مدیران در روند مواجهه با داشته‌ها و منابع اظهار داشت: هر یک از مدیران نسبت به منابع متمرکز حوزه خود در مرکز، آگاهی دارند و با تغییر در شیوه جذب این منابع، می‌توانند در افزایش میزان ثروت استان، نقش موثری داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید متفاوت فکر کنیم و در حرکت به سمت تفکر و اقدام نو، ریسک‌پذیرتر باشیم، ادامه داد: ما باید برای استان ثروت تولید کنیم و از تولیدات ثروت خود استان، برای توسعه آن هزینه کنیم.

وی اظهارداشت: در تولید طرح و ساخت پروژه‌ها نیز باید حساب و کتاب آن را تمام و کمال و در جهات مختلف داشته باشیم.

افشارچی، با تاکید بر اینکه باید جسارت و ریسک‌پذیری اقدام و عمل در راستای تبدیل ثروت‌ها از شکلی به شکل دیگر را داشته باشیم، تصریح کرد:آنچه که مهم است این است که جرات تبدیل داشته‌ها به احسن را انجام دهیم.

استاندار زنجان اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که هر میزان انرژی بگذاریم به همان میزان دریافتی خواهیم داشت.

وی به لزوم پیگیری امور مربوط به تسهیلات طرح‌ها و پروژه‌ها توسط مدیران هم اشاره کرد و  گفت: تنها معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات، باعث نمی‌شود که از مدیران رفع تکلیف شود بلکه مدیران باید همپای آن تا انتهای طرح حرکت کنند.

استاندار زنجان افزود: باید از حصول نتیجه مطلوب اطمینان حاصل کرده و یا از وجود مشکلات احتمالی، مطلع بوده و در رفع آن تلاش کنند.

گفتنی است، بحث مدرسه‌سازی و افزایش کلاس‌های درس در شهرک‌های اقماری زنجان، به لحاظ اهمیت آن، بخش زیادی از وقت پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده در این شورا، امسال در استان زنجان ۹۱ کلاس درس افتتاح و ۶۲ کلاس هم برای سال بعد، هدف‌گذاری شده است.

 این گزارش حاکی‌است ۹۰ درصد زمین‌های مربوط به  احداث مدارس تحویل شده و آمادگی تحویل بقیه زمین‌های مانده به صورت رایگان از 24 ساعت آینده وجود دارد.

در این شورا همچنین مقرر شد، در صورت پیشرفت فیزیکی 50درصدی پروژه‌های مدرسه‌سازی، ۵۰درصد اعتبارات باقیمانده نیز، از محل مولدسازی اختصاص یابد.

 این نشست پیشنهاد مهمی هم داشت و آن اینکه  بیشتر مولدسازی‌های بافت فرسوده، به داخل شهر از جمله مناطق اطراف حسینیه‌اعظم و نیز مناطقی مانند بیسیم که اوضاع خوبی از نظر ساخت و ساز ندارد، برده شود.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول