اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توصیه رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی به شهرداران

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداران نیز به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند تا دچار خسارت‌های احتمالی نشوند.

توصیه  رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی به شهرداران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی ظهر امروز در نشست شهرداران استان آذربایجان‌شرقی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه شهرداران در تنظیم قراردادها از مشاوران حقوقی خبره بهره بگیرند تا منافع شهر در قراردادهای سرمایه‌گذاری لحاظ شود، اظهار کرد: آماده ارائه مشاوره به شهرداران برای تنظیم قراردادها هستیم، شهرداران نیز به توصیه‌های مشاوران حقوقی عمل کنند تا دچار خسارت‌های احتمالی نشوند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به شهروندان نیازمند سرمایه‌گذار است، گفت: شهرداران برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت نیازمند درآمد پایدار هستند و تنها راه درآمد پایدار هم جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و خدماتی است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهرداران در معرض قضاوت عمومی و دستگاه‌های نظارتی هستند، افزود: شهرداران برای داشتن عملکرد بهتر باید با شوراها و سایر دستگاه‌ها تعامل داشته باشند.

خلیل‌اللهی با تاکید بر اینکه شهرداران با استفاده از کارشناسان، ظرفیت‌های هر شهر را بر اساس نیاز واقعی آن شناسایی کرده و به سرمایه‌گذار اعلام کنند، خاطرنشان کرد: شناسایی سرمایه‌گذار برای انجام طرح‌ها نیز مهم بوده و باید به اهلیت سرمایه‌گذار نیز دقت شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی همچنین به بافت فرسوده در شهرها و نیز گسترش حاشیه‌نشینی و معضلات ناشی از این امر اشاره کرد و یادآور شد: شهرداران باید با همفکری دستگاه‌های مرتبط راهکاری برای ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز ساماندهی بافت فرسوده پیدا کنند.

وی تصریح  کرد: حاشیه‌نشینی معضل اصلی در شهرهای بزرگ است و شهرداران در حوزه پیشگیری از تخلفات ساختمانی باید ابتکار عمل داشته باشند تا کار به اجرای حکم تخلیه و تخریب نکشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول