اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

محکومیت ۱۲۰ میلیاردی قاچاق لوازم یدکی خودرو در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۱۲۰ میلیاردی قاچاق لوازم یدکی خودرو در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد.

محکومیت ۱۲۰ میلیاردی قاچاق لوازم یدکی خودرو در تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری  فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی حسین نجفی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهارداشت : مامورین اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر برابر اخبار و اطلاعات واصله یک دستگاه کامیون چادری که قصد ورود غیر قانونی به کشور را داشته تحت نظر قرار داده و مشاهده شد که کامیون مذکور بدون توزین از کنار باسکول گذر کرده و در خیابان جنب ساختمان تجاری پارک و سپس کامیون خالی دیگری به‌ جای آن باسکول نموده که مامورین نسبت به بازرسی از کامیون چادری اقدام و مقدار ۲۰ تن لوازم یدکی خودروی سنگین شامل(۲۵ قطعه گیربکس،۳۵ قطعه پوسته موتور،۱۶ قطعه پوسته گیربکس و غیره) را به ظن قاچاق کشف و ضبط نموده و گزارش را جهت رسیدگی واظهارنظر قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر ارسال کردند. 

وی ادامه داد: متهم توسط شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز شهرستان پیرانشهر احضار و دراظهارات خود اعلام داشته بنده راننده هستم و مالک کالاها فردی عراقی است که قرار بود محموله فوق به صورت آزاد و گمرک شده وارد ایران شود .

وی ادامه داد: شعبه پس ازجری تشریفات قانونی و توجه به اظهارات و مدافعات بلا وجه متهم و عدم ارائه اسناد و مدارک مثبته گمرکی دال بر ورود قانونی کالا به کشور و اینکه متهم بدون رعایت مقررات جاری کشور و بدون توزن و باسکول قصد وارد کردن کالا بدون انجام تشریفات قانونی و فریب مامورین گمرک را داشته و نیز عدم معرفی ید ماقبل کالاها مکشوفه تخلف انتسابی به مشارالیه را محرز دانسته و وی را علاوه برضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت یکصدوبیست میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی درخاتمه ازشهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالاوارز موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www,tazirat135.ir ویاتلفن 135 تعزیرات حکومتی استان و یا ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالاوارز استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول