اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین اقدامات انتخاب شعار و سرود تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر

فدراسیون فوتبال برای انتخاب شعار و سرود رسمی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر اقداماتی را انجام داده است.

آخرین اقدامات انتخاب شعار و سرود تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان 98 روز دیگر باید اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را مقابل انگلیس برگزار کند.

با توجه به تاکید فیفا مبنی بر انتخاب شعار و سرود مشخص برای تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال نیز اقداماتی را در این زمینه انجام داده تا امور فرهنگی مرتبط به تیم ملی در جام جهانی با ساز و کار مناسبی پیش برود.

برهمین اساس شورای فرهنگی جام جهانی که نمایندگان فرهنگی فدراسیون، شورای فرهنگ عمومی، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد و... در آن عضویت دارند، دو شعار را انتخاب و به هیات رئیسه فدراسیون ارسال کرده‌اند که  از بین آنها شعار رسمی و نهایی تیم ملی کشورمان در این هفته اعلام خواهد شد. 

کوتاه بودن، ضرب آهنگ داشتن، آسان به خاطر سپرده شدن، شور و هیجان ورزشی داشتن و ... جزو شاخص‌هایی است که برای انتخاب شعار تیم ملی در نظر گرفته شده است.

همچنین مطابق نظر این کارگروه قرار است برای انتخاب سرود رسمی تیم ملی، مرکز موسیقی صدا و سیما و وزارت ارشاد یک تا پنج سرود را بررسی کرده و و مراحل تولید سرود و انتخاب خواننده را طی کنند. البته فدراسیون فوتبال در این مورد تنها روی انتخاب شعر نظر خواهد داد و البته نظر مسئولان فرهنگی فدراسیون این است که شعر متناسب با فوتبال برای این سرود انتخاب شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول