اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پدر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد

پدر شهیدان میرابراهیمی به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پدر شهیدان میرابراهیمی به فرزندان شهیدش پیوست.

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزندانش است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار کند.

پیکر پاک این پدر وارسته فردا سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه ساعت ۹ صبح  از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای معتمدی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید سیدجواد میر ابراهیمی بیست و ششم خرداد ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در بیست و ششم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی پنجم بهمن ماه سال ۱۳۳۸ متولد و در بیست و هفتم اسفندماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی را تسلیت گفت؛در این پیام آمده است؛ 

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی
 سلامٌ علیکم
 پدران والامقام شهدا که برای رضایت حضرت حق از عزیز ترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان مومن خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری هستند. 

مرحوم حاج سید ابراهیم میر ابراهیمی پدر بزرگوار شهیدان والامقام سید جواد و سید صادق میر ابراهیمی اسوه اخلاق و پایمردی که ثمره عمر شریف خویش را در تربیت و پرورش فرزندانی مومن و مخلص سپری نمود در ملکوت اعلی همنشین شد. 

اینجانب مصیبت درگذشت این پدرمقاوم و صبور را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و بیت معزز شهیدان معظم میر ابراهیمی تسلیت و تعزیت عرض نموده، ان شاءالله تعالی روح بلند این عزیز سفر کرده در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین( ع ) و فرزندان شهیدش محشور گردد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول