اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

اظهارات میرحسین موسوی، تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بود

جامعه اسلامی مهندسی طی بیانیه‌ای در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی اعلام کرد: انتشار چنین بیانیه‌هایی صرفا برای دادن تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بوده و تاثیری در فضای سیاسی کشور نخواهد داشت.

اظهارات میرحسین موسوی، تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

درست همزمان با تجاوز جنایتکارانۀ رژیم صهیونیستی به غزه و در ایام عاشورای حسینی(ع) که یادآور وقایع تلخ عاشورای سال 88 و هجوم فتنه‌گران به عزاداران حسینی بود، همزمان و همراه با صهیونیسم کودک کش و داعشیان کافر، بیانیه‌ای از یکی از سران فتنه منتشر گردید.

هرچند که انتشار چنین بیانیه‌هایی صرفا برای دادن تنفس مصنوعی به مردگان سیاسی بوده و تاثیری در فضای سیاسی کشور نخواهد داشت، لکن ذکر چند نکته در این خصوص خارج از لطف نیست. اینان که از معمار کبیر انقلاب و امام راحل عظیم‌الشان(ره)، مزوّرانه نام می‌برند، قصد داشتند در همان سال 88 میراث گرانقدر امام (ره)، یعنی 22 بهمن را به 25 بهمن منتقل کنند، یعنی به جای دعوت به انقلاب دعوت به خود نمودند! این فتنه‌گران هم از اسلامیت نظام عبور کردند و هم از جمهوریت نظام! هرچند که با قیافه حق به‌جانب، دم از انقلاب اسلامی می‌زنند. قطعا خویشتنداری نظام اسلامیدر مورد سران فتنه بسیار زیاد بود و حالا که توانایی مدیریت اعمال خود را هم ندارند، هر روز ملعبۀ دست کسانی هستند که از حصر کاسبی می‌کنند و اگر چه این گناه نابخشودنی به پای خود آنان است، لیکن هرگاه که نظام در زمینۀ حصر مماشاتی می‌کند، زبان لفاظی‌شان باز می‌شود و کاسبان حصر به تکاپو می‌افتند تا خود را دیگر بار در اذهان عمومی زنده کنند.

متاسفانه فتنه‌گران نه تنها عبرت نگرفته‌اند که هنوز امید به تعبیر خواب‌های آشفتۀ خود دارند. اما زهی خیال باطل که هر سال همدلی مردم در دفاع از ولایت و اسلامیت و جمهوریت نظام بیشتر ‌می‌شود و جلوه‌هایی همچون سلام فرمانده، جشن غدیر، تشییع سردار مقاومت و ... همچون تیری در چشم دشمنان این مرز و بوم وارد می‌گردد.

موضوع آنقدر شفاف است که نیازی به پاسخگویی نیست و واضح است که از کینه های قدیمی نشات می گیرد. لیکن درخصوص اهانتهایی که به مدافعان حرم خصوصا حبیب حرم سردار پر افتخار اسلام شهید حاج حسین همدانی گردید، آنقدر مطالب بیان شده سخیف بود که هیچکس حتی در جناح اصلاح‌طلبان حاضر به حمایت از این گفته‌ها نشد. آری، راس فتنه گمان می‌کرد از این سخنان حمایت شود و این حرفها خریداری داشته باشد اما اینگونه نبود. حتی در ماجرای فتنۀ سال 88 نیز دیدیم که بسیاری از طرفداران اصلاح‌طلبان با اینگونه مواضع مرزبندی دارند و چه بسا در حماسۀ 9 دی با حضور در آن راهپیمایی‌های میلیونی در دفاع از ولایت، جلوه‌گر شدند و اکنون نیز شایسته است بر مبنای منافع ملی و ارزش‌های اسلامی که فصل مشترک همۀ احزاب و گروه‌های سیاسی است و به منظور دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام، حتما جناح اصلاح‌طلبان نیز در این خصوص اعلام موضع نمایند و مرزبندی شفاف با فتنه داشته باشند.

جامعۀ اسلامی مهندسین از خدای متعال می‌خواهد عاقبتمان را ختم به خیر کند و ما را از دنیا پرستی و جاه‌طلبی و غرور و خودخواهی نجات دهد. از خدا می‌خواهیم بر مسیر آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری استوار بمانیم. امیدواریم که روح بلند شهدای مدافع حرم و سایر شهدای انقلاب و دفاع مقدس با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور گردد و خداوند ظهور امام عصر ارواحنا فداه را نزدیک فرماید. بر همان عهد که بودیم، برآنیم هنوز.

و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین

جامعه اسلامی مهندسین

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول