اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عطایی: تلاش می‌کنیم خروجی خوبی از جام واگنر داشته باشیم/ مردم فرزندانشان در تیم ملی را فراموش نکنند

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تلاش می کنیم تا در بازی های دوستانه اطلاعات خوب و کامل تری از تیم خودمان به دست بیاوریم.

عطایی: تلاش می‌کنیم خروجی خوبی از جام واگنر داشته باشیم/ مردم فرزندانشان در تیم ملی را فراموش نکنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی درمورد سفر تیم ملی والیبال کشورمان به لهستان و شرایط آمادگی بازیکنان اظهار داشت: سفری 14 – 15 ساعته برای رسیدن به لهستان داشتیم. روز گذشته بازیکنان استراحت کردند و طبق برنامه امروز یک جلسه تمرین بدنسازی سبک داشتند تا فشار زیادی به آنها وارد نشود و دچار مصدومیت ناشی از خستگی نشوند.

وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز هم یک جلسه تمرین توپی خواهیم داشت و سعی می کنیم کارهایی که در طول تمرینات انجام داده بودیم را مرور کنیم تا فردا در دیداری دوستانه به مصاف اوکراین برویم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم تا اطلاعات کافی از تیم خودمان به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: دو بازیکن ما به نام محمدجواد معنوی نژاد و شهروز همایونفرمنش هنوز به جمع ما اضافه نشده اند. با اضافه شدن این دو بازیکن شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد و می توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

عطایی با اشاره به مسابقات جام واگنر، گفت: حضور دراین تورنمنت و برگزاری چند دیدار سطح بالا قطعاً به آمادگی تیم کمک می کند. در سال های گذشته تیم ملی شروع خوبی در تورنمنت های رسمی نداشت و فکر می کنم مهمترین دلیلش هم عدم انجام بازی های تدارکاتی خوب و کافی بود. ما سعی می کنیم تا کمبودی در این زمینه نداشته باشیم و به مرز آمادگی مطلوب برسیم. تیم های خوبی دراین تورنمنت حضور پیدا می کنند و ما هم تلاش می کنیم تا خروجی خوبی از پیکارها بگیریم.

وی درمورد کسب موفقیت ها اخیر توسط تیم ملی بانوان و تیم ملی ب ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، عنوان کرد: خوشحالم که تیم بانوان ایران توانست به مرحله نهایی برسد و به بازیکنان و کادر فنی آن تیم تبریک می گویم. تیم ملی ب ایران هم توانست راهی فینال شود و امیدارم بازی فینال برای هر دو تیم خوب تمام شود و بازهم شاهد خوشحالی مردم باشیم.

عطایی گفت: خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سربازها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول