اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بودجه تخصیصی به دستگاه‌ها از محل صندوق توسعه ملی در بودجه درج می شود

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر کردند تا وجوه تخصیص یافته به دستگاه‌ها از محل صندوق توسعه ملی با مجوز خاص، عیناً در بودجه کل کشور درج شود.

بودجه تخصیصی به دستگاه‌ها از محل صندوق توسعه ملی در بودجه درج می شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه کمیسیون مشترک که به ریاست محمدباقر ذوالقدر و با حضور برخی از اعضای مجمع نمایندگانی از دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد در خصوص درج وجوه تخصیص یافته صندوق توسعه به دستگاه‌ها در بودجه کشور، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد: وجوه تخصیص یافته به دستگاه‌ها از محل صندوق توسعه ملی با مجوز خاص، عیناً در بودجه کل کشور درج می‌شود.

در این جلسه آقایان حسین مظفر، مجید انصاری، محمدرضا باهنر، قربانعلی دری نجف آبادی، سعید جلیلی، پرویز داودی، داود دانش جعفری، سید مرتضی نبوی، غلامرضا آقازاده، محمد جواد ایروانی از اعضای مجمع و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با مباحث، دیدگاه‌های خود را بیان کردند و ادامه بحث و بررسی درباره سایر بندهای سیاستهای کلی برنامه هفتم به جلسه بعد کمیسیون مشترک موکول شد.

مصوبات کمیسیون مشترک در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و پس از تصویب جهت بررسی و ابلاغ به محضر مقام معظم رهبری تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول