اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صدور حکم خلع ید برای ورزشگاه ٢٢ بهمن کاشمر/ هلال‌احمر پس از ۴٠ سال به ملکش رسید

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر از صدور حکم خلع ید ورزشگاه ٢٢ بهمن این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضایی مجموعه ٢٠ هزار مترمربعی مجموعه ورزشی 22 بهمن کاشمر پس از ۴٠ سال تحویل هلال حمر شد.

صدور حکم خلع ید برای ورزشگاه ٢٢ بهمن کاشمر/  هلال‌احمر پس از ۴٠ سال به ملکش رسید

سعید فکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: مجموعه ورزشی ٢٢ بهمن که حدود ۴٠ سال در تصرف آموزش‌وپرورش کاشمر بود پس از پیگیری‌های مستمر و ارائه مستندات قانونی خلع ید و به مالک اصلی رسید.

وی با اشاره به حضور مدیرکل حقوقی جمعیت هلال‌احمر ایران در کاشمر افزود: پس از صدور احکام قطعیت یافته قضایی، ورزشگاه ٢٢ بهمن کاشمر پس از ۴٠ سال خلع ید و تحویل هلال‌احمر کاشمر شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر یادآور شد: در این پرونده که پس از صدور احکام قطعیت یافته قضایی  برابر دادنامه  صادره از شعبه ۳۲ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی و برگ اجرائیه  ۲مردادماه سال جاری  و تشکیل پرونده اجرایی در اجرای احکام مدنی دادگستری کاشمر و پس از تصرفات بیش از ۴۰ ساله آموزش‌وپرورش و به دنبال پیگیری‌های مجدانه و مستمر  مدیرکل حقوقی جمعیت هلال‌احمر کشور اقدامات لازم انجام و رأی  اجرایی شد.

فکور خاطرنشان کرد: با حضور نماینده دادستانی در محل استادیوم عرصه و اعیان به متراژ حدود ٢٠ هزار مترمربع از آموزش‌وپرورش خلع ید و تحویل هلال‌احمر شد.

مدیرکل حقوقی جمعیت هلال‌احمر کشور در بازدید از ورزشگاه ٢٢ بهمن کاشمر تأکید کرد: خوشبختانه در این زمینه با توجه به مأموریت جمعیت هلال‌احمر کشور در خصوص توانمندسازی جوانان و برنامه‌های آموزشی امداد و نجات، ظرفیت‌های مناسبی برای تحقق این مسئله به وجود آمده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول