اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تراکتور: زود گل نمی‌خوردیم گل‌گهر را می‌بردیم/ بردیف باید در مورد حضور مربی ایرانی تصمیم بگیرد

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر در نیمه دوم دیدار با گل‌گهر زود گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

مدیر تراکتور: زود گل نمی‌خوردیم گل‌گهر را می‌بردیم/ بردیف باید در مورد حضور مربی ایرانی تصمیم بگیرد

علی‌اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور پس از شکست 2 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: با وجود این باخت بازیکنان تراکتور روحیه عالی دارند به هر حال شکست در فوتبال طبیعی است اما تیم ما فوتبال تماشاگرپسندی ارائه کرد که همه هواداران آن را دوست داشتند. امیدوارم ذوب‌آ‌هن را در هفته دوم شکست بدهیم تا خیال ما تا حدی راحت شود. 

وی در خصوص اینکه ذوب‌آهن پس از تساوی مقابل پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف تراکتور می‌آید، عنوان کرد:‌ همه تیم‌ها سعی دارند در لیگ برتر خوب بازی کنند. ما هم امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در مورد احتمال حضور نفرات جدید در جمع سرخ‌پوشان تبریزی گفت: 5-6 روز تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی مانده و مسئولان باشگاه مشغول مذاکره با مدیران مدنظر هستند تا در صورت امکان آنها را به تراکتور اضافه کنند. البته به  این دلیل که 3-4 روز است به تراکتور آمده‌‌ام چندان در جریان نیستم که با چه بازیکنانی مذاکره انجام می‌شود. هر زمان جذب بازیکنی قطعی شد حتماً به اطلاع رسانه‌ها و هواداران می‌رسانیم.

ذوالمجیدیان در مورد اینکه قربان بردیف قرار است بازیکنی را از جمع نفرات فعلی تراکتور در لیست مازاد قرار بدهد، پاسخ داد: تا جایی که من در جریان هستم همه نفرات خوب تمرین می‌کنند و اجازه بدهید تا پایان نقل و انتقالات صبر کنیم و ببینیم لیست تراکتور چه تغییراتی خواهد داشت. باشگاه و هیأت مدیره طبق نظر بردیف مشغول پیدا کردن بازیکنانی هستند که به درد تیم می‌خورند و اگر هم سرمربی تراکتور کسی را نخواست شرایط جدایی او را فراهم کنند.

وی در خصوص اینکه بردیف پس از باخت مقابل گل‌گهر مدعی شد شرایط تراکتور روز به روز بهتر خواهد شد، اظهار داشت: به این موضوع خیلی امیدوار هستیم و همه برای موفق شدن تراکتور زحمت می‌کشند. 

مدیر تیم تراکتور در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز توضیح داد: قطعاً دیدار با ذوب‌آهن در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار خواهد شد که آ‌مادگی کامل برای میزبانی دارد. حتی اگر اعلام شود این مسابقه با تماشاگر برگزار خواهد شد آمادگی حضور هواداران را داریم و تمام جوانب در نظر گرفته شده است و زمین این مجموعه نیز کیفیتی عالی دارد.

ذوالمجیدیان اضافه کرد: البته مسئولان همچنان در حال تلاش هستند تا شرایط ورزشگاه یادگار امام نیز به آمادگی کامل برسد و تراکتور بتواند بازی‌های خود را در  این استادیوم برگزار کند. جایگاه‌های این ورزشگاه مقداری مشکل دارد و مشغول مرمت صندلی‌ها و رختکن‌ها نیز هستند. پس از سپری کردن یک دو تا بازی در ورزشگاه شهید سلیمانی به احتمال زیاد بازی‌های تراکتور در یادگار امام برگزار خواهد شد.

وی در مورد آخرین وضعیت میلاد کر عنوان کرد: او از روز گذشته در تمرینات حاضر شد در روزهای آتی مشخص می‌شود که آیا می‌تواند مقابل ذوب‌آهن بازی کند یا خیر.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در مورد احتمال حضور مربیان ایرانی در کادر فنی این تیم اظهار داشت: اگر بردیف صلاح بداند یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه خواهد شد. این موضوع بستگی به نظر بردیف و باشگاه دارد و من نمی‌توانم بگویم حتماً مربی ایرانی به تیم ما  اضافه می‌شود.

ذوالمجیدیان در مورد اینکه تراکتور در بازی با گل‌گهر تا حدی بدشانس بود و چقدر امیدوار است این بدبیاری برابر ذوب‌آهن تکرار نشود، عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی که مربی خوبی است بعد از بازی از تیم ما تعریف کرد. گل‌گهر در بازی با تیم ما فرصت زیادی نداشت اما همان موقعیت‌ها وارد دروازه شد. حدود 40 دقیقه روی دروازه حریف خیمه زدیم اما فقط توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. اگر در نیمه دوم زود گل نمی‌خوردیم حتی می‌توانستیم برنده شویم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول