اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نخستین تمرین توپی ملی‌پوشان والیبال در کراکوف/ توصیه‌های عطایی به بازیکنان

تیم ملی والیبال ایران که به منظور حضور در رقابت های جام واگنر و قهرمانی جهان در کراکوف لهستان به‌سر می‌برد، عصر امروز نخستین تمرین توپی خود را برگزار کرد.

نخستین تمرین توپی ملی‌پوشان والیبال در کراکوف/ توصیه‌های عطایی به بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت های جام واگنر و قهرمانی جهان بامداد یک‌شنبه تهران را به مقصد لهستان ترک کرده بود، در هتل ویتیک شهر کراکوف مستقر است.

ملی پوشان صبح امروز طبق برنامه قبلی به باشگاه بدنسازی رفتند و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند و عصر امروز از ساعت 17:30 تا 19:30 به وقت محلی در سالن تارون آرنا یک جلسه تمرین توپی را برگزارکردند.

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس، مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختند و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی و علیرضا طلوع کیان به اجرای تمرینات طراحی شده مشغول شدند.

با وجود اینکه این نخستین تمرین توپی ملی پوشان در شهر کراکوف بود اما تمام بازیکنان با انگیزه و انرژی بالا در تمرین حاضر شدند. بهروز عطایی در فواصل مختلف، تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت به ملی‌پوشان گوشزد کرد. طبق برنامه ریزی دقایق پایانی این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی و دریافت‌های کم نقص اختصاص پیدا کرد.

میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی(سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم ازاعضای کادرفنی تیم ملی به شمار می روند.

تیم ملی والیبال کشورمان قرار است فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف اوکراین برود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول