اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهر زنجان هوشمندسازی می‌شود/ایجاد تفرج‌گاه‌هایی در شان زنجانی‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر، هوشمندسازی شهر زنجان است.

شهر زنجان هوشمندسازی می‌شود/ایجاد تفرج‌گاه‌هایی در شان زنجانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: میزان ارتباط اعضای شورای ششم با رسانه‌ها و خبرنگاران به گونه‌ای است که نشان می‌دهد باور داریم که مهمترین و اصلی‌ترین ارتباط ما با مردم رسانه‌ها هستند و هر اندازه ارتباط بیشتر باشد بازخورد بهتری را از جامعه می‌گیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با اشاره به اینکه نظریات اصحاب رسانه در بهبود عملکرد شورا موثر است، افزود: آنچه که باید مورد تاکید قرار گیرد، به کار افتادن موتور عمرانی شهر است.
وی با بیان اینکه ما به فکر تفرج‌گاه‌هایی در شان شهر زنجان با این رنج جمعیتی هستیم، افزود: شهر زنجان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت نیازمند یک سری زیرساخت‌هاست که باید فراهم شود.
ناصحی مقدم با بیان اینکه در سال آینده همانطور که در چند ماه گذشته دیده شد شاهد کارهای عمرانی خواهیم بود، بیان کرد: امیدواریم این روال در سایر بخش‌ها نیز تسری پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نیاز شهروندان به هوشمند شدن خدمات بیان کرد: ما نیاز داریم که خدمات با کمترین حضور انجام شود به همین خاطر از ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به فکر تفرجگاه برای مردم هستیم، گفت: جمعیت شهر زنجان از مرز نیم میلیون نفر عبور می‌کند از این رو نیازمند امکانات و تفرجگاه و مراکز خرید برای رفاه و آرامش مردم هستیم.

ناصحی‌مقدم افرود: کار برای شهرداری در آینده سخت است باید منابع مالی لازم و نیروی انسانی را تامین کنیم تا زیست شهری مناسب را ایجاد کنیم و در سال آینده شاهد شتاب بیشتری در عمران شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول