اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

سروری: برخی افراد موفقیت مدیریت شهری را برنمی‌تابند

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی افراد موفقیت شورا و شهرداری را برنمی‌تابند، گفت: این افراد چون خود اسیر قدرت‌اند چنین مواردی را مطرح می‌کنند.

سروری: برخی افراد موفقیت مدیریت شهری را برنمی‌تابند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: برخی افراد موفقیت شورا و شهرداری را برنمی تابند و از چند ماه پیش آغاز به اعلام این موضوع کردند که جنگ قدرت در مدیریت شهری وجود دارد.

وی گفت: آنها نمی دانند که ارتباط پدر و فرزندی و استاد و شاگردی وجود دارد و چون خود اسیر قدرت هستند این موارد را اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته پاسخ روشنی به کسانی که دل بسته بودند شورا در مسیر تفکر غلط آنها پیش برود، داده شد، اظهار کرد: جلسه هشتاد و پنجم روز اقتدار شورا بود که جای تبریک دارد.

سروری با اشاره به اینکه تهران در روزهای گذشته از لحاظ ترافیکی قفل مطلق بود، یادآور شد: رئیس جمهور برای کوچکترین موضوعات مردم خود را به جمع آنها می رساند. ما به جایی رسیده ایم که از رئیس جمهور بخواهیم در این زمینه مداخله کند.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت بزرگی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داریم، تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد می شود که می توان این مشکل را حل کرد. تقاضا داریم نهادهای مرتبط ورود کنند تا این مشکلات برطرف شود. برگزاری نمایشگاه ساختمان در چنین فضایی که ترافیک ایجاد می کند، هیچ لزومی ندارد. نباید بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه در این محل باشیم که مردم را ساعات زیادی در ترافیک معطل نگه دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مشکل مجموعه برنا در منطقه ۱۸ برطرف شد که هفت هزار میلیارد تومان آورده برای شهر تهران ایجاد شد. با این اقدام مشکل ادامه اجرای طرح بزرگراه شهید بروجردی برطرف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول