اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش باشگاه پیکان به احتمال جذب تمیروف/ شکوری: رقابت با تیم‌های چند صد میلیاردی خیلی سخت است

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: طبق نیاز کادرفنی و براساس بودجه باشگاه اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

واکنش باشگاه پیکان به احتمال جذب تمیروف/ شکوری: رقابت با تیم‌های چند صد میلیاردی خیلی سخت است

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در مورد حضورش در باشگاه پیکان اظهار داشت: خیلی خوشحالم در خدمت مجموعه باشگاه پیکان هستم. مجموعه‌ای که سابقه خیلی خوبی در باشگاه‌داری دارد و در فوتبال و والیبال همواره در خدمت تیم‌های ملی بوده است. باید نایب قهرمانی تیم ملی والیبال بانوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی تبریک بگویم. نکته قابل توجه این موضوع حضور 6 بازیکن و کمک مربی تیم پیکان در تیم ملی والیبال بانوان است. درواقع ما 7 نماینده در این تیم داشتیم.

وی افزود: شرایط تیم فوتبال ما هم خیلی خوب است، البته بودجه‌ای که سایر تیم‌ها در نظر گرفته‌اند و تا حدی هم رسانه‌ای شده کار ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت کرده، اما پیکان همیشه روی تیم‌های پایه خود سرمایه‌گذاری می‌کند. فلسفه باشگاه ما استفاده از بازیکنان جوان و مستعد است و همواره سعی کرده رقیب سرسختی برای همه تیم‌ها باشد. هدف فعلی ما نیز خدمت به باشگاه پیکان است.

قائم مقام باشگاه پیکان عنوان کرد: کارمندان و کارگرانی که در خط تولید مجموعه ایران خودرو زحمت می‌کشند یکی از اهدافشان سرپا ماندن این باشگاه است. تمام تلاش پرسنل باشگاه پیکان نیز این است؛ بهترین عملکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

شکوری در خصوص برتری پیکان مقابل ملوان در هفته اول لیگ برتر، توضیح داد: همیشه بازی اول در هر رقابتی سخت است. به ویژه مقابل تیم‌هایی مثل ملوان که ریشه‌دار و پرهوادار هستند. این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده و تا حدی ناشناخته است، اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر با وجود اینکه تیم‌ها در هفته اول به دلیل خروج از بدنسازی شرایط سختی دارند، توانستیم 3 امتیاز خیلی خوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا برگزاری دیدار این تیم با مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر در کرمان قطعی شده است، عنوان کرد:  برنامه‌ریزی پیکان برای بازی در کرمان است و به همین دلیل بلیت پرواز به این شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رزرو کرده و کارهای پشتیبانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم تا در کرمان  حضور پیدا کنیم. تاکنون سازمان لیگ موضوعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما اعلام نکرده و فکر نمی‌کنم تغییر خاصی به وجود بیاید. پرواز و هتل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هماهنگ کرده‌ایم و امیدواریم در هفته دوم نیز عملکرد خوبی داشته باشیم تا در ادامه فصل رقیب سرسختی برای سایر تیم‌ها باشیم.

قائم پیکان در مورد اینکه این تیم با وجود معرفی ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی خود، در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف ملوان رفت و با این تفاسیر آیا همچنان قرار است از استادیوم دستگردی استفاده کند یا احتمال دارد بازی‌هایش در کرج برگزار شود، پاسخ داد: فعلا منتظر تصمیم‌گیری در مورد ورزشگاه انقلاب کرج هستیم، اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر توانستیم اولین گل لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ورزشگاه دستگردی به ثمر برسانیم و پس از مدت‌ها نیز در همین ورزشگاه پیروز شدیم.

شکوری اضافه کرد: اینکه کجا بازی کنیم خیلی مهم نیست، مهم این است که پیکان تیم باثبات و همدلی است و شاید از ترکیب اصلی فصل گذشته‌اش فقط یک نفر جابجا شده است. این نشان می‌دهد تیم باثباتی هستیم. البته نباید فراموش کنیم رقابت با تیم‌هایی که بودجه عجیب و غریب و چند صد میلیاردی دارند کار بسیار سختی است. با این وجود مجموعه باشگاه پیکان در صدد است رقیب خوبی برای سایر تیم‌ها باشد و بازی‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کند.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پیکان در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات قصد جذب بازیکنانی مثل شرزود تمیروف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، گفت: طبق نیاز کادر فنی و بر اساس بودجه و توانمندی باشگاه دنبال جذب بازیکن خواهیم رفت اما در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنیم زیرا این اتفاق حرفه‌ای نیست. طبق نیاز کادر فنی و بر اساس بودجه باشگاه برای جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پیکان در مورد احتمال جدایی بازیکنی از لیست فعلی پیکان افزود: بعید می‌دانم. مجموعه بازیکنان فعلی بازیکنان خوبی هستند.

شکوری در خصوص اینکه سامان فلاح که یک بازیکن متولد دهه 80 است در اولین هفته لیگ برتر بازوبند کاپیتانی تیم پیکان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بست، اظهار داشت: پیکان تیم یک‌دست و جوانی است. ضمن اینکه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با همدیگر متحد و یکدل هستند. در فوتبال روز و حرفه‌ای دنیا به ویژه اروپا به بازیکنان 18 ساله، بازیکن جوان گفته می‌شود و باید این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال خودمان جا بیندازیم. بازیکن 24-23 ساله جوان نیست بلکه باتجربه است. اکنون هم با وجود اینکه کاپیتانی فلاح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اتفاق مثبتی می‌بینم، باید بگویم این موضوع طبق نظر مجتبی حسینی، سرمربی با شخصیت و کاربلد پیکان که تمام جوانب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفته انجام شده. نگاه ما این است که همه باید در قالب یک تیم رفتار کنیم.

وی در مورد هدف‌گذاری پیکان برای فصل جدید تصریح کرد: امسال لیگ بسیار سخت است اما سعی می‌کنیم بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو برویم. باید مقداری زمان بگذرد تا در مورد این موضوع تصمیم خوبی بگیریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول