اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اپراتورهای ارتباطی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بازگشایی مرز تمرچین برای سفر زائران اربعین، اپراتورهای ارتباطی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند.

اپراتورهای ارتباطی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی در جلسه کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات اظهارداشت: با توجه به بازگشایی مرز تمرچین برای سفر زائران اربعین، اپراتورهای ارتباطی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند.

وی ادامه داد:با توجه به تراکم مشترکین در ایام اربعین طبق تجربه استان‌های زائر پذیر مثل ایلام حتما باید تجهیزات لازم برای تقویت پوشش در مرز تمرچین پیش بینی و مستقر شود.

جلیلی‌نژاد با بیان اینکه استقرار سایت های سیار در استان برای مواقع بحرانی در مصوبات صورتجلسه های قبلی نیز پیش بینی شده است، گفت:از اپراتورهای ارتباطی انتظار داریم هماهنگی‌های لازم را برای استقرار سایت های سیار در استان با فوریت انجام دهند.

مدیر کل ارتباطات در ادامه به تاب‌آوری باتری‌های سایت‌ها اشاره کرد و گفت: فرسودگی باتری‌ها و قطعی سایت همزمان با قطعی برق مشکلی است که بارها تاکید شده است و باید حتما دربحث نوسازی باتری‌های فرسوده و پایداری شبکه اقدامات لازم صورت پذیرد‌

بحث مانیتورینگ شبکه، ارسال قطعی‌ها، علت قطعی و مدت زمان اتصال مجدد از دیگر مواردی بود که مدیر کل ارتباطات در جلسه مطرح کرد و گفت:اطلاعات مانیتورینگ شبکه حتما به صورت شفاف و کامل در زمان اعلام شده بروزرسانی شود و افرادی که مسئول این موضوع هستند با جدیت موضوع را پیگیری و اعلام کنند.

در ادامه هر یک از اپراتورهای ارتباطی و مدیران کل پست ، پست بانک ، زیرساخت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول