اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

حمایت شورای شهر از ساخت مراکز درمانی بسیج در محلات کم‌برخوردار

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از دغدغه‌های اساسی شورای ششم ، پیگیری و ایجاد و ارائه خدمات به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی است.

حمایت شورای شهر از ساخت مراکز درمانی بسیج در محلات کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه‌ای در راستای تاسیس مراکز خدمات جامع درمانی در مناطق کم برخوردار شهر با حضور معاونین حقوقی و اداری و پشتیبانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان کل کشور و همچنین معاونین هماهنگ کننده و بهداشت و درمان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی و همچنین نایب رییس و اعضا شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

این جلسه در راستای پیشنهاد موسسه خدمات درمانی بسیجیان کل کشور برای سرمایه‌گذاری مشارکتی با شهرداری ارومیه برای ایجاد درمانگاه‌های تخصصی در قالب مراکز خدمات جامع درمانی در راستای فعالیت این موسسه در مناطق محروم و کم برخوردار برگزار شد.

مرتضی منافی در این جلسه اظهار داشت: از دغدغه‌های اساسی شورای ششم ، پیگیری و ایجاد و ارائه خدمات به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: شورای شهر ارومیه از پروژه‌های ساخت مراکز درمانی جامع موسسه تامین درمان بسیج استقبال و حمایت می‌کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سپاه از نهادهای موفق و فعال در حوزه محرومیت‌زدایی بوده و اقداماتی در این راستا در بسیاری از مناطق شهر ارومیه انجام داده است.

منافی تصریح کرد: از اولویت‌های شهرداری و اداره املاک شناسایی و جایابی‌های لازم جهت ارائه لیست به موسسه درمانی در راستای تاسیس مراکز درمانی است و این مورد را به طور ویژه پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول