اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان استانی و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری یزد با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان استانی و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

این مراسم دکتر خیرالدین با اشاره به سوابق کاری رئیس پارک علم و فناوری یزد، این مجموعه را از جمله ساختارهای پیشرو و تاثیرگذار در توسعه فناوری و نوآوری کشور دانست و تاکید کرد: پارک علم و فناوری یزد این قابلیت را دارد که به عنوان الگویی برای دیگر مجموعه‌های مشابه معرفی شود.

وی با تقدیر و تجلیل از عملکرد ریاست قبلی، بر ضرورت همکاری نزدیک پارک‌های علم و فناوری با دیگر بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری اشاره و بیان کرد: بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری می‌بایست تلاش خود را برای جذب منابع بخش خصوصی و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی و خدماتی بکار گیرند؛ زیرا نقش بی بدیل و اساسی بخش خصوصی در اقتصاد دانش محور و مقاومتی، لزوم ورود جدی این بخش به اقتصاد دانش بنیان را ضروری نموده است.

در پایان این مراسم، در این مراسم از عملکرد آقای دکتر محمد مهدی لطفی مدیر پیشین پارک علم و فناوری یزد تقدیر و تشکر به عمل آمده و آقای دکتر سید حبیب الله نوری میرغفوری به عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی شد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول