اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

موافقت وزیر امورخارجه با تاسیس نمایندگی این وزارتخانه در لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس از موافقت وزیر امورخارجه با تاسیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان خبر داد.

موافقت وزیر امورخارجه با تاسیس نمایندگی این وزارتخانه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی به دیدار خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر امورخارجه داشتم و در این دیدار پیرامون بازگشایی تاسیس نمایندگی وزارت خارجه در استان لرستان بحث و بررسی شد تا اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: پس از موارد مطروحه در خصوص تاثیر بازگشایی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان، وزیر امورخارجه موافقت خود را در این رابطه اعلام کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار کرد: وزیر امورخارجه ضمن ابراز خرسندی و استقبال از این موضوع با احداث نمایندگی وزارت امورخارجه در استان لرستان موافقت کرد و دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

مبلغی عنوان کرد: در ادامه این نشست وزیر امور خارجه اعلام کرد نمایندگی وزارت امورخارجه تنها در چند استان محدود وجود دارد و با توجه به زمینه‌های ذکر شده در استان لرستان نیز می تواند راه اندازی شود لذا در این مورد نیاز است استانداری لرستان ساختمانی را برای تاسیس نمایندگی مذکور در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول