اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دو و میدانی یزدبعد از 13 سال سالن‌دار می‌شود/افتتاح 13 طرح ورزشی در هفته‌ دولت

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان این‌که 100 درصد اعتبارات ابلاغی به استان جذب شده است، گفت: در هفته دولت امسال 13 طرح ورزشی مختلف در شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود.

دو و میدانی یزدبعد از 13 سال سالن‌دار می‌شود/افتتاح 13 طرح ورزشی در هفته‌ دولت

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علیرضا پورسلمان عصر امروز در نشست خبری خود با اشاره به ضروری برنامه‌ریزی منسجم و خلاقانه در حوزه ورزش، اظهار کرد: سعی داریم تمام رشته‌های ورزشی استان را تقویت و حمایت کنیم.

وی توجه به حوزه آموزش و استعدادیابی را رویکرد جدی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دانست و افزود: در نظر داریم با جذب مشارکت بخش خصوصی مسیر تعالی ورزش استان را به جلو هدایت کنیم.

پورسلمان حضور در فدارسیون‌های ورزشی کشور و کسب مدال‌های قهرمانی را از دیگر رویکردهای جدی مدیریت ورزش عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای پرورش ورزشکاران جوان مد نظر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این‌که هیأت‌های ورزشی باید به طور مستمر خودارزیابی را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد:  متأسفانه در برخی از رشته‌های ورزشی استان یزد در سنین پایه تیم تشکیل نمی‌شود و این مهم باید ساماندهی شود.

وی با بیان این‌که ما به دنبال ارتقاء وضعیت موجود ورزش استان یزد هستیم، تأکید کرد: در حوزه جوانان هم اقدامات خوبی انجام شده است و بنا داریم در هفته دولت ۱۳ طرح توسعه‌ای ورزشی با اعتباری بالغ بر۱۱ میلیارد ریال را افتتاح کنیم.

پورسلمان در خصوص سازمان‌های مردم نهاد نیز ادامه داد: در حال حاضر ۸۵ سمن فعال در استان یزد فعالیت دارند و  ۲۸ درخواست جدید نیز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد تمرکز به مقوله تقویت بنیان خانواده را رویکرد این اداره کل در استان دانست و بیان کرد: تا پایان یک هزار جهزینه بین جامعه توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که ۱۰۰درصد بودجه ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد جذب شده است، گفت: سعی داریم از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء وضعیت موجود استفاده شود.

پورسلمان با بیان این‌که پروژه ساخت سالن دو میدانی استان یزد بعد از ۱۳سال بلاتکلیفی آغاز شده و امیدواریم تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد با بیان این‌که زمینه تیم داری در لیگ دسته دو فوتبال با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی در استان فراهم شده است، گفت: ورزشکاران یزدی برای ارزیابی خود آماده باشند.

وی در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر این که بانوان ورزشکار یزدی نمی‌توانند خود ورزش کنند، تأکید کرد: بانوان ورزشکار یزدی خوب می‌دوند و اداره کل ورزش و جوانان استان با تمام ظرفیت و در چارچوب قانون از آنها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول