اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رهایی جوان 26 ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر جوان 26 ساله ایرانشهری پس از50روز اسارت ، از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

رهایی جوان 26 ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی جوکار اظهار داشت: در یکم تیر ماه 1401 ،برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر ، بلافاصله اکیپی مجرب از گاراگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه صورت گرفته از صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شده یک دستگاه خودرو پژو پارس با چند نفر سرنشین به صورت مسلحانه با سلاح کلاش جوان 26 ساله را با تهدید سلاح داخل خودرو کرده و از صحنه جرم متوالی می شوند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام یک سری اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود ،سه نفر از همدستان این آدم ربا را در یکی از استان های شمالی پیدا و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و از محل اختفاء همدستان آدم ربا ، یک عدد سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

جوکار گفت: سرانجام با تلاش و پیگیری مجدانه پلیس، متهم اصلی پرونده عرصه را برخود تنگ دیده و پس از پنجاه روز اقدام به رها سازی این جوان در حوالی یکی از شهرستانهای استان کرده و از محل متواری می شوند و تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر افراد این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول