اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عبادی پور: اوکراین تیم قابل احترامی است/ این تمام توان ما نبود

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اوکراین تیم قابل احترامی است،چون تا آخرین لحظه جنگنده ظاهر شد.

عبادی پور: اوکراین تیم قابل احترامی است/ این تمام توان ما نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد عبادی پور پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل اوکراین در دیداری دوستانه اظهار داشت: بازی بدی نبود. ما برای این بازی حدود 5 ساعت در راه بودیم و کمی خسته شدیم اما با این حال بازی خوبی بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نتیجه را واگذار کردیم اما از خودمان و عملکردمان رضایت داریم. برای نخستین بار بود که در این سالن بازی می کردیم و از طرفی خستگی راه را هم داشتیم. با تمام این شرایط بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و رفته رفته خود را برای حضور در جام واگنر آماده می کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان درخصوص شرایط تیم اوکراین خاطرنشان کرد: اوکراین تیم قابل احترامی است و تا لحظه آخر می جنگند. تمام تیم هایی که چنین شرایطی دارند کار را برای حریفان سخت می کنند. امروز هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم اما این تمام توان اصلی ما نبود. ورزش همین است؛ گاهی برنده هستیم و گاهی هم می بازیم. هر تیمی که بیشتر تلاش کند می تواند برنده بازی باشد.

عبادی پور درمورد میزان شناخت از تیم اوکراین، گفت: شناخت کاملی از تیم حریف نداشتیم. چند بازیکن اوکراین را در لیگ ایتالیا و لهستان دیده بودیم و می دانستیم که بازیکنان حرفه ای و باتجربه ای دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول