اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی/بسیج به۱۲ روستا با6 هزار جمعیت آبرسانی می‌کند

استاندار زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در خدمات‌رسانی و اقدامات جهادی، گفت: هم‌افزایی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، می‌تواند اتفاق‌های بسیار خوب و امیدبخشی را رقم بزند.

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی/بسیج به۱۲ روستا با6 هزار جمعیت آبرسانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در کارگروه بسیج سازندگی سپاه، با اشاره به آثار بسیار مثبت اقدامات گروه‌های بسیج و جهادی، اظهار داشت: با تعامل و هم‌افزایی گروه‌های بسیج سازندگی و جهادی می‌توان گام‌های بسیار بلندی در خدمات‌رسانی، برداشت تا اتفاق‌های خوبی رقم بخورد.

استاندار زنجان گفت: عمران و آبادانی  و سرعت در خدمت‌رسانی، ارمغان تعامل  این 2 مجموعه در کنار هم خواهد بود.

وی با تاکید بر  لزوم خدمت‌رسانی بیش از پیش به روستاییان، تصریح کرد: ۳۰ درصد از  جمعیت استان زنجان روستایی است و متاسفانه رسانه‌ای هم ندارند تا صدای خود را به مسئولان برسانند و این در حالی است که آنها همیشه همراه و همگام با نظام بوده‌اند.

افشارچی با بیان اینکه  آزادسازی آب در بخش صنعت به نفع آب شرب و هدایت پساب برای کاربرد در صنعت از الزامات امروز با توجه به خشکسالی‌های اخیر است، گفت: آزادسازی بیش از ۳ میلیون  متر مکعب در پتروشیمی را از هم اکنون باید در برنامه داشته باشیم تا آب خوب را به مردم بدهیم و پساب در صنعت پتروشیمی بکار گرفته شود و این موضوع باید از هم اکنون شروع و به آن رسمیت داده شود.

 ثبت یک هزار و ۳۲ گروه جهادی در سطح استان زنجان

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان نیز در در ادامه، ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط گروه‌های بسیج سازندگی سپاه اظهار داشت: با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها، اقدامات بسیار خوبی در بخش آبرسانی در ۱۲ روستا با ۶ هزار نفر جمعیت و  یک هزار و ۸۰۰ خانوار و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است‌.

سردار ابوالفضل طهماسبی با تاکید بر اینکه کار به سختی پیش می‌رود و برای حمل و نقل مصالح، با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، افزود: همه این امور به صورت جهادی انجام می شود و این در حالی است که اگر پیمانکاری از بیرون ورود کند، مبلغ اعتبارات اقدامات، میلیاردها تومان تفاوت می‌کند و سیر افزایشی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمل و نقل مصالح با تریلی در هر بار 6 تا 7 میلیون  تومان، هزینه دارد گفت: برای نقل و انتقال مصالح، به همکاری‌های بخش‌های مختلف دستگا‌ه‌های ذیربط در حمل و نقل نیاز داریم.

‏ جانشین فرمانده سپاه استان از ثبت یک هزار و ۳۲ گروه جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: در این گروه‌ها، گروه‌های تخصصی هم  وجود دارند که از تخصص‌های آنها در بخش‌های مختلف بهره می‌گیریم.

طهماسبی به طرح توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی هم اشاره کرد و گفت: در مجموع یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان توزیع اعتبار در راستای محرومیت‌زدایی و هزینه در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن را داشتم که به تفکیک در زنجان ۳۶۱ میلیون تومان، ماهنشان ۲۴۰، ابهر ۱۰۰، ایجرود ۸۰، خدابنده ۶۰۰ و در خرمدره ۶۰ میلیون تومان بوده است.

 سردار طهماسبی به انتظارات گروه بسیج سازندگی از مسئولان هم گریزی زد و اظهارداشت: مساعدت ارگانهای ذیربط مثل بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) در تامین جهیزیه برای خانواده‌های کم‌برخوردار، ویزیت رایگان با کار جهادی پزشکان داوطلب، کمک به اجرای برنامه های ستاد اربعین و مساعدت در ساخت مسکن روستایی از جمله انتظارات  گروه بسیج سازندگی است.

وی اظهار امیدواری کرد: همه نهادها در حد توان گروه‌های بسیج سازندگی را در خدمات‌رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول