اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درودگر: کمک به فدراسیون و هیأت فوتبال تنها در ریاست نیست/ لزوم تاسیس آکادمی در شعبات مختلف در استان آذربایجان‌شرقی

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور گفت: کمک به فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال تنها در ریاست خلاصه نشده و می‌توان به طرق مختلف کمک کرد.

درودگر: کمک به فدراسیون و هیأت فوتبال تنها در ریاست نیست/ لزوم تاسیس آکادمی در شعبات مختلف در استان آذربایجان‌شرقی

صادق درودگر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار داشت: آقای ششگلانی یکی از برجسته‌ترین مدیرانی است که در هیأت‌ها فوتبال استان‌ها داریم و برای توسعه فوتبال تلاش‌های وافری دارند. بعضی مواقع بستر مناسبی برای مدیریت هست بعضی مواقع نیست، ولی در تمام این سال‌ها در بدترین شرایط ایشان سعی کرده‌اند فوتبال استان آذربایجان‌شرقی پربار و پربارتر باشد.

وی در مورد انتخابات هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات خیلی خوبی بود و یک جوانی هم آمده بود در انتخابات شرکت کرد و ایشان هم کار ارزشمندی کرد که برنامه‌هایش را ارائه کرد و من از ایشان خواهش کردم برنامه‌هایتان را با جناب آقای ششگلانی تشریح مسائل کنید، مذاکره کنید و کمک کنید‌، کمک به فوتبال فقط ریاست نیست، همه جا می‌شود کمک کرد. ان‌شاءالله که بتوانند با کمک همین جوان‌ها فوتبال آذربایجان را تضمین کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور افزود: فدراسیون فوتبال با همه‌ هیأت‌هایش تعامل دارد‌ و وظیفه‌اش هست که نظارت و راهبری کند اما چیزی که من دیدم‌، سرمایه‌گذاران در فوتبال در بخش آکادمیک با ظرفیت بالا حرکت نمی‌کنند و حداقل در این استان باید یک آکادمی با ۵ شعبه فعال باشد و این کار می‌تواند کمک کند که بچه‌های خوب این منطقه که در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب استان هستند، از فرصت مناسبی برای رشد بهره‌مند شوند و این با کمک سرمایه‌گذاران خیر انجام شود ‌‌و خود من علاقه‌مند هستم در این استان کمک کنم یک آکادمی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول