اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آمادگی شهرداری برای ایجاد دهکده سلامت در سنندج

شهردار سنندج از آمادگی شهرداری برای ایجاد دهکده سلامت در قالب انعقاد تفاهم نامه با نظام پزشکی در سنندج خبر داد.

آمادگی شهرداری برای ایجاد دهکده سلامت در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار با هیئت رییسه نظام پزشکی استان کردستان اظهار کرد: جامعه پزشکی در طول تاریخ خدمات شایانی به جامعه بشریت ارائه کرده و نام نیک آنها برای همیشه می‌درخشد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: جایگاه پزشکان به عنوان قشری که نقش مهمی در سلامت جامعه بشری دارند بسیار رفیع است و نقطه امید برای جامعه بشری محسوب می‌شوند.

وی به تلاش‌های گسترده و خستگی ناپذیر و آمیخته با ایثار و از خودگذشتگی کادر پزشکی به ویژه در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: مردم قدردان تمام خدمات کادر پزشکی هستند چرا که تاثیرگذاری آنان در قطع زنجیره کرونا را به خوبی درک کرده‌اند.

شهردار سنندج تصریح کرد: رسالت خود را در شهرداری خدمات‌رسانی صرف نمی‌دانیم بلکه معتقدیم اقدامات باید در گستره وسیع‌تر و به صورت اجتماع محور باشد.

شهردار سنندج از آمادگی شهرداری برای ایجاد دهکده سلامت در قالب انعقاد تفاهم نامه با نظام پزشکی در سنندج خبر داد.

رشیدی اضافه کرد: هدف ما خدمات.رسانی بر اساس نیاز امروز جامعه است و با همین نگاه توسعه شهر را همه جانبه می‌بینیم.

وی در ادامه گفت: تفکیک و بازیافت زباله یکی از برنامه‌های شهرداری سنندج است که در همین راستا از نمونه‌های موفق بازیافت زباله از مبدا کلانشهرها بازدید کرده‌ایم و با شرکت‌های موفق در این حوزه وارد مذاکره شده‌ایم که به زودی نتایج مثبت آن را مشاهده خواهیم کرد.

رفع مشکلات شهری نیازمند یک نسخه مناسب است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم در این جلسه گفت: رفع هر مشکل و چالشی نیازمند برنامه ریزی و پیچیدن نسخه مناسب است و اولویت شورا و شهرداری سنندج برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات شهری استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.

فرهاد میمنت‌آبادی اظهار کرد: گستره فعالیت های شهرداری بسیار زیاد است و همین مسئله مدیریت شهر را بسیار سخت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج زمانی که تحویل شهردار فعلی شد با رقم بالای بدهی پیمانکاران و حقوق معوق پرسنل مواجه بود.

به گفته وی، برای نهادی همچون شهرداری که درآمد هزینه‌ای بوده و بودجه‌ای از سوی دولت نمی‌گیرد پرداخت این میزان مطالبه در کنار بروزرسانی حقوق پرسنل اقدام ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه بیش از 30 میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و مزایای پرسنل این نهاد می‌شود، اذعان کرد: تمام توان شورا و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای رفاه و خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکل ترافیک جنب بیمارستان کوثر رایزنی‌های لازم شهرداری با شورای ترافیک صورت می گیرد.

وی در مورد مطالبات مطرح شده پیرامون جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب هم گفت: در همین راستا شهرداری سنندج با پیمانکاری قرارداد منعقد کرده اما اجرای کامل آن نیازمند صرف هزینه و اعتبارات زیادی است که تامین آن به تنهایی در توان شهرداری نیست.

وی تصریح کرد: موضوع ساماندهی تاناکورا از دیگر برنامه.های شورا و شهرداری سنندج است که با انتقال تاناکورا به مجموعه سنه سنتر این دغدغه و مطالبه شهروندان نیز پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول