اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کرونا کماکان قربانی می‌گیرد/ ثبت 77ابتلای جدید در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۲۷ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد، گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک‌هزار و ۸۵۸ نفر رسید.

کرونا کماکان قربانی می‌گیرد/ ثبت 77ابتلای جدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۲۸ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.  

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۲۷ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.  

احمدی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک‌هزار و ۸۵۸ نفر رسید.  

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، اظهار داشت: هم اکنون ۱۱۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های شهرکرد، اردل، فارسان، بن، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بروجن، سامان، کیار و لردگان در وضعیت نارنجی هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول