اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خانه مسافرها در همدان سروسامان می‌گیرند/ صدور ۳۰ مجوز

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه یک شرکت مسوول ساماندهی خانه مسافرها شده است گفت: از این پس خانه‌مسافرهایی که از این شرکت مجوز بگیرند، می‌توانند فعالیت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

خانه مسافرها در همدان سروسامان می‌گیرند/ صدور ۳۰ مجوز

علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص ساماندهی خانه مسافرها و اولتیماتومی که استاندار برای جمع‌آوری خانه‌مسافرهای غیرمجاز داده بودند اظهار کرد: این کار یک فرایند است و دست ما نیست که طی چند روز انجام می‌شود بلکه باید روند کار طبق اصول پیش برود.

 وی ادامه داد: آقای استاندار دستور دادند و ما نیز کار را آغاز کردیم، فراخوان برای انتخاب مجری ساماندهی داده شد و چند شرکت نیز برای این کار مراجعه کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: از بین‌ شرکت‌ها یک شرکت انتخاب شد و استعلام آن شرکت انجام و پروانه‌های آن در حال صادر شدن است و همزمان بنرهایی از سوی شرکت و همکاری شهرداری در نقاط مختلف شهر نصب شده تا کسانی که درخواست مجوز اقامت مسافر دارند، اقدام به مجوز کنند.

خاکسار یادآور شد: پنج کیوسک برای نصب در مبادی ورودی شهر همدان آماده شده که پس از جانمایی از سوی شهرداری مستقر شده تا مسافرها در حین ورود از این کیوسک‌‌ها اقدام به رزرو خانه مسافر کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانه مسافرهایی که علاقمند به فعالیت دارند، باید مجوز داشته باشند گفت: با تمام کسانی که مجوز نداشته باشند، برخورد قاطعی از سوی دستگاه انتظامی و قضایی صورت خواهد گرفت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰ مجوز صادر شده است گفت: امیدواریم مسافران نیز به مجوز خانه مسافرها توجه کنند زیرا خانه مسافرهای غیرمجاز معایبی از جمله نصب دوربین، مشکلات بهداشتی و... دارد که برای مسافر دردسرساز است.

و تصریح کرد: خانه مسافرهای دارای مجوز از همه لحاظ مورد تایید است و وقتی مسافر در آن مستقر می‌شود، اطمینان خاطر دارد که در طول سفر مشکلاتی برای او پیش نخواهد آمد و اگر مشکلی هم باشد سریع‌تر قابل پیگیری و برخورد خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول