اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمجید نشریه پرتغالی از ستاره ایران / نبرد بزرگ طارمی در مقابل اسپورتینگ +عکس

نشریه اوجوگو نقش اصلی بازی کلاسیک و مهیج اسپورتینگ و پورتو را ستاره ایرانی دانست.

تمجید نشریه پرتغالی از ستاره ایران / نبرد بزرگ طارمی در مقابل اسپورتینگ +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد یکشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. تیمی که در 2 فصل گذشته بالاتر از بنفیکا اصلی‌ترین رقیب یاران طارمی بوده و کلی حواشی برای ستاره ایران ایجاد کرده است.

اسپورتینگ همواره در  انتقاد از طارمی به انتشار مطالب ساختگی و گاها سخیف پرداخته و داوران را تحت فشار گذاشته تا بر ضد او سوت بزنند. چندین کانال هواداری برای اسپورتینگ علیه طارمی در این 2 سال شکل گرفته که داوران و ذهنیت عمومی را تحت فشار قرار دهند که او در محوطه جریمه تمارض می‌کند.

طارمی نیز بدون توجه به این حواشی، درخشش خود را تداوم داد و پس از مطلب جنجالی اسپورتینگ، یک هت‌تریک دیدنی مقابل پورتیموننزه به ثبت رسانید. تصویر او در حال ساکت کردن اسپورتینگ بسیار پخش شد و به سوژه بزرگ مطبوعات پرتغال نام گرفت.

طارمی فصل گذشته نیز مقابل اسپورتینگ درخشید و توانست نقش اصلی را در این مسابقه ایفا کند. فصل پیش پورتو 3 بار با این تیم بازی کرد و 2 برد و یک تساوی رسید. بازی آخر این تیم 2 تیم در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد که پورتو با گلزنی تونی مارتینز به برتری بزرگ دست یافت.

ستاره کشورمان که حالا مهره اصلی پورتو و کونسیسائو نام گرفته ، مرد اول این مسابقه نیز خواهد بود. نشریه اوجوگو به دلیل درخشش ستاره تیم ملی ایران و حواشی که اسپورتینگ برای او ساخته، مهدی طارمی را به عنوان تهیه‌کننده این مسابقه دانست.

این نشریه پرتغالی نوشت: بازی کلاسیک پورتو و اسپورتینگ دستخوش تغییر شده چون حالا با تهیه‌کنندگی و نقش اصلی طارمی قرار است طراحی شود.

این مسابقه یکی از مهیج‌ترین و زیباترین دیدارهای تاریخ پرتغال است. دیداری که قدمت آن به یکصد سال پیش می‌رسد. در سال 1922 برای اولین بار پورتو در جام حذفی مقابل اسپورتینگ بازی کرد که 2 بر یک پیروز شد و جشن قهرمانی گرفت. تاکنون 243 بازی بین این 2 تیم برگزار شده که سهم پورتو 88 برد بوده و اسپورتینگ توانسته 83 بار به پیروزی دست پیدا کند. پورتو 324 گل زده در حالی که اسپورتینگ 342 بار دروازه آنها را باز کرده است.

دیدار کلاسیک پورتو و اسپورتینگ به گفته نشریه اوجوگو با دستان طارمی دستخوش تغییر شده و ستاره ایرانی نقش اصلی این مسابقه را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول