اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: بدون عدالت، سلامت لیگ زیر سوال می‌رود/ چرا استقلال باید پاسوز دیگران شود؟

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به تصمیمات سازمان لیگ اعتراض کرد.

فتاحی: بدون عدالت، سلامت لیگ زیر سوال می‌رود/ چرا استقلال باید پاسوز دیگران شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید فتاحی با انتقاد از تصمیمات دوگانه سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر در هفته دوم اظهار داشت: ما صرفا به دنبال برقراری عدالت هستیم. مهمترین بحث ما این است که برخوردها باید یکسان باشد تا عدالت رقم بخورد. وقتی که عدالت رقم نمی‌خورد، سلامت لیگ زیر سوال می‌رود. اینکه هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر بود، یک اتفاق بد شمرده می‌شود و هشت تیم از این بابت ضرر کردند. 

وی افزود: درست است که یک سری از ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم را نداشتند ولی باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر که زیرساخت لازم را داشتند چرا باید پاسوز دیگران شوند؟ اصلی‌ترین رکن برگزاری یک مسابقه، حضور تماشاگران است. وقتی بدون رای انضباطی باشگاهی را از داشتن تماشاگرانش محروم می‌کنیم، عدالت را زیر پا گذاشته‌ایم و به تماشاگران و آن تیم ظلم کرده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم را داشت ولی گفتند که باید بازی بدون تماشاگر باشد سوال ما این است که از هفته قبل تا الان چه اتفاقی رخ داده که بازی هفته دوم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر است؟ این جا حق ما ضایع شده و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. درخواست ما این است که سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کند و صورت جلسه در ادامه تنظیم شود تا در هفته اول دور برگشت هم بازی‌ها بدون تماشاگر باشد و عدالت رعایت شود.

وی افزود: این درخواست ما است و امیدوارم زودتر سازمان لیگ راهکار خود را معرفی کند. تا جایی که بنده می‌دانم گیت‌های ورزشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد و گل‌گهر درست بوده و در حق این تیم‌ها هم علاوه بر استقلال ظلم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول