اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دبیر جامعه روحانیت شیراز: میرحسین موسوی عضو تشکیلات فراماسونری است/ توطئه‌های جریان نفوذ ساده‌انگاری نشود

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: با ارائه مستندات، میرحسین موسوی عضو و مأمور لژ‌های فراماسونری است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز: میرحسین موسوی عضو تشکیلات فراماسونری است/ توطئه‌های جریان نفوذ ساده‌انگاری نشود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت اسلام سید محی‌الدین طاهری امروز در نشست جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: یکی از دلایلی که حسن آیت را با 60 گلوله به شهادت رساندند، بردن مدارک وابستگی میرحسین موسوی و طیف وابسته به او، به فرقه فراماسونری بوده است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز بیان کرد: در فتنه سال 88 ، میرحسین موسوی که واقعیت خود را نشان داد و از نظر سابقه قبل از انقلاب اسلامی نیز جز حضور در نمایشگاه کتاب در حسینیه ارشاد آن‌هم با نام مستعار، چیز دیگر شاهد نبوده‌ایم.

وی در مورد سوابق مبارزاتی میرحسین موسوی خاطرنشان کرد: مدتی جزء جنبش مسلمانان مبارز اما با رویکرد منحرف و نیز مدتی در دام ملیون افتاد، مدتی نیز در مجموعه حزب جمهوری اسلامی خود را تحمیل می‌کرد.

طاهری بیان داشت: میرحسین موسوی که با صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام هم‌زبان می‌شود و به خانواده شهدا به‌ویژه شهید همدانی اساعه ادب می‌کند، درکی از جایگاه شهید نداشته است.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی ریشه اسرائیل غاصب و فتنه‌گران به‌وسیله نیرو‌های مقاومت خشکانده و معدوم می‌شود، افزود: شهدا برای خدا گام برداشتند و هیچ چشمداشت و انتظار مادی نداشته و اگر نارضایتی از سوی عده اندکی از جانبازان و آزادگان ابراز می‌شود، با کار ویژه‌ از سوی بنیاد شهید و امور ایثار گران برطرف می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت علی‌رغم تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در مقابله با فتنه پیشتاز بوده است.

وی در مورد سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی‌مان گفت: آزادگان سالها در سلول‌های اسارتگاه ، زیر شکنجه‌‌های رژیم بعثی بودند و مرارت‌های زیادی تحمل کردند.

طاهری با اشاره به اینکه دشمن برای به نتیجه رسیدن اهداف باطل خود با تمام توان و قدرت درصدد نفوذ بین خانواده به‌ویژه فرزندان شهدا است، افزود: انتظار از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، توجه به فرزندان و نزدیکان شهدا است تا جایگاه آنها حفظ شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: مسئولان وظیفه‌ دارند به مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان توجه کرده و آنان را پیگیری و برطرف کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در ادامه این نشست گفت: از 50 هزار آزاده کشور ، 2 هزار و 221 مربوط به فارس و از 583 هزار جانباز کشور، 52 هزار نفر سهم این استان و نیز از 227 هزار کشور شهید، 14 هزار و 500 شهید مربوط به استان فارس است.

سردار ابراهیم بیانی اظهار کرد: شهدای استان فارس مربوط به دفاع مقدس، بدو پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت، سلامت، حج و شهدای مدافع حرم بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: تعداد 145 جانباز قطع نخاعی ویلچری و 10 جانباز ضایعه نخاعی گردن در فارس زندگی می‌کنند و در این راستا یکی از جانبازان ضایعه نخاعی بیش از 30 سال در بستر خوابیده و نیاز به مراقب تمام وقت دارد.

بیانی افزود: بیش از 4 هزار نفر جانباز اعصاب و روان به علت موجی که بر سر اصابت کرده و با درصد پائین جانبازی نسبت به دیگر جانباز‌ها قرار دارند.

وی ادامه داد: جانبازان شیمیایی بعد از گذشت 30 سال ، بر اثر مواد شیمایی بر روی بدن و چشم آنان نیاز به قطره‌ خارجی که روزانه 3 نوبت استفاده می‌کنند دارند، که اگر به‌موقع نرسد بینایی خود را از دست می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران خاطرنشان کرد: پرداخت حق بازنشستگی به جانبازان و خانواده شهدا بعد از 30 سال و حق پرستاری از خدمات ارائه شده به ایثارگران است.

بیانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای بالا بردن مطالبه ایثارگران شایعه می‌کند که کویت بابت حمله کشور عراق به کشورش، به سربازان خود غرامت جنگی پرداخت کرده و چرا ایران این‌گونه عمل‌نکرده است؟ افزود: ترفند دشمن مبنی بر اینکه به ایثارگران ارتشی و انتظامی که در جبهه حضور داشتند، باید 6 میلیارد تومان غرامت جنگی پرداخت شود و در نتیجه عده‌ای در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس تجمع ‌کردند، البته در فارس چنین اجتماعی انجام‌ نشده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول