اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کودکان کرمانشاهی سریعتر واکسن تزریق کنند/ کاهش تزریق واکسیناسیون نگران کننده است

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: میزان تزریق واکسن کرونا در کودکان کرمانشاهی با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس نگران کننده است.

کودکان کرمانشاهی سریعتر واکسن تزریق کنند/ کاهش تزریق واکسیناسیون نگران کننده است

سارا شاه آبادی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به مهر ماه و لزوم بازگشایی مدارس پس از دو سال لازم است خانواه‌های کرمانشاهی برای تکمیل واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند.

وی بااشاره به اینکه در حال حاضر کودکان به ویژه کودکان ۵ تا ۱۲ سال در معرض خطر ای=بتلا به کرونا قرار دارند گفت: میزان تزریق واکسن کرونا در کودکان کرمانشاهی ضعیف است که نیازمند آن هستیم خانواده‌ها نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تمام افرادی که جان خود را بر اثر کرونا از دست می‌دهند از نظر تزریق واکسن کرونا بررسی می‌شوند و بیشتر این افراد یا واکسن را تزریق نکرده و یا نسبت به تکمیل فرایند واکسیناسیون اقدام نکرده اند.

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که ۶ ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته می‌توانند برای دریافت نوبت دز یادآور اقدام کنند.

شاه آبادی بیان کرد: یکی از راه‌های اصلی مقابله با کرونا تزریق واکسن است که از مرگ و میر ناشی از این بیماری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول