اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارائه خدمات پزشکی رایگان به هزار نفر توسط قرارگاه امام رضا(ع) در گلوگاه

جهادگران ۲ روز در روستاهای گلوگاه به ارائه خدمت‌ می‌پردازند که در پایان روز اول حدود هزار نفر از نیازمندان شهرستان گلوگاه از خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، ویزیت متخصصان در رشته‌های مختلف به‌صورت رایگان بهرمند شدند.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به هزار نفر توسط  قرارگاه امام رضا(ع) در گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مهدی داودی با حضور در محل اسکان گروه جهادی قرارگاه امام رضا(ع) این شهرستان اظهار کرد: شرکت در اردوهای جهادی و کمک به مردم توفیقی است که نصیب هر کس نمی‌شود و شما جهادگران در واقع با این کار با خدا معامله کردید.

وی افزود: این اردوها یک نوع خودسازی است و جهادگران همه امور زندگی  شخصی خود را رها کرده و در کنار کمک به همنوعان خود به خودسازی روحی می‌پردازند.

فرماندار گلوگاه گفت: مردم و مسؤولان شهرستان گلوگاه هیچگاه حضور و خدمات جهادی شما جهادگران در این شهرستان را فراموش نخواهند کرد و ما قدردان زحمات شما هستیم.

به گزارش فارس، جهادگران ۲ روز در روستاهای گلوگاه به ارائه خدمت‌ می‌پردازند که در پایان روز اول حدود هزار نفر از نیازمندان شهرستان گلوگاه از خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، ویزیت متخصصان در رشته‌های مختلف به‌صورت رایگان بهرمند شدند.

همچنین امروز جمعه، مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه با همراهی گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) و مسؤولان اجرایی شهرستان در نماز جمعه حضور یافت.

پهلوان مدیر گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) جهت اطلاع نمازگزاران، در بین دو‌ نماز، طی سخنانی از روند اجرای خدمات پزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی و حوزه عمران سخن گفت و به ارائه گزارش پرداخت و از حمایت‌های مجموعه مدیریت شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول