اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۱ ایستگاه لرزه‌نگاری در کرمانشاه فعال است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از نصب و راه اندازی دستگاه‌های لرزه‌نگار مدرن (نسل چهارم) در۴ شهرستان استان خبر داد و گفت: با نصب این تجهیزات، تعداد ایستگاه‌های استان به ۱۱ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

۱۱ ایستگاه لرزه‌نگاری در کرمانشاه فعال است

غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های لرزه‌نگار مدرن (نسل چهارم) در۴ شهرستان استان خبر داد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های لرزه‌نگار مدرن (نسل چهارم) در ۵ نقطه در شهرستان‌های پاوه، قصرشیرین و گیلانغرب و بخش‌های سومار و حمیل نصب خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به زلزله‌خیز بودن استان کرمانشاه و حساسیت منطقه از نظر لرزه‌خیز بودن توسعه ایستگاه‌های لرزه‌نگاری استان به منظور پوشش مناسب‌تر تمامی چشمه‌های لرزه‌ای استان ضروری است و با استفاده از این تجهیزات پوشش تمامی نقاط زلزله خیز استان محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ ایستگاه لرزه‌نگاری دائمی در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، صحنه، سنقر، جوانرود و گهواره واقع شده که با نصب تجهیزات جدید در این ۵ نقطه تعداد ایستگاه‌های استان به ۱۱ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول