اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| خیابان وکلا در شیراز به نام شهید حاج عبدالله اسکندری تغییر می‌یابد

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طبق درخواست یاوران شورا و مردم منطقه قصرالدشت شیراز، یکی از دستورکارهای شورای شهر شیراز در جلسه امروز، تصویب تغییر نام خیابان وکلا به نام شهید حاج عبدالله اسکندری است.

فارس من| خیابان وکلا در شیراز به نام شهید حاج عبدالله اسکندری تغییر می‌یابد

افسانه خواست‌خدایی در پاسخ به ثبت مطالبه‌ای در سامانه فارس‌من مبنی بر "یکی از معابر شیراز به نام سردار شهید عبدالله اسکندری نامگذاری شود"، به خبرنگار فارس گفت: در سال های گذشته بعد از به شهادت رسیدن شهید بزرگوار حاج عبدالله اسکندری تقاطع بزرگی در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج عبدالله اسکندری اصالتاً شیرازی است، افزود: شهید اسکندری در منطقه قصردشت شیراز به دنیا آمده و در همان جا سکونت داشتند لذا بعد از بازگشت پیکر این شهید بزرگوار تعداد زیادی از شهروندان و یاوران شورا درخواست نامگذاری معبری به نام شهید بزرگوار حاج عبدالله اسکندری در محله سکونتش مطرح کردند.

خواست خدایی با اشاره به اینکه قبل از پیدا شدن پیکر مطهر شهید اسکندری اهالی منطقه خیابان وکلا درخواست برگشتن نام این خیابان به همان نام اولیه یعنی ایمان شمالی را خواستار بودند، افزود: شهید اسکندری، یکی از رزمندگان با تجربه در میدان نبرد و افراد تاثیرگذار در محور مقاومت بودند که بعد از پیدا شدن پیکر پاک و مطهر این شهید و استقبال مردم استان فارس، تعدادی از یاوران شورا و بسیجیان پایگاه مقاومت در خیابان وکلا درخواست نامگذاری این خیابان به نام شهید بزرگوار حاج عبدالله اسکندری را پیگیری کردند.

 

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: درخواست یاوران شورا و مردم منطقه در کمیسیون نامگذاری مطرح شده است که  یکی از دستورکارهای شورای شهر شیراز در روز یکشنبه تصویب این معبر به نام این شهید بزرگوار خواهد بود.

وی علت استقبال اهالی این منطقه را سکونت داشتن این شهید در این محل عنوان کرد و افزود: به مردم عزیز قول می‌دهیم در آینده نزدیک یک خیابان در شان نام این عزیزان نامگذاری شود.

دعوت از کلان شهرهای کشور جهت نامگذاری معابر و اماکن عمومی به نام شهید حاج عبدالله اسکندری

خواست خدایی با اشاره به کم‌لطفی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در سنوات گذشته در نامگذاری معابر به نام شهدا ابراز داشت: هفته گذشته کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی نامه‌ای به ریاست شورا مبنی بر دعوت از کلان شهرهای کشور جهت نامگذاری معابر و اماکن عمومی در شهرها به نام شهید شاخص فارس حاج عبدالله اسکندری تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول