اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان در خصوص عدم استقرار برخی از مدیران و خانواده‌هایشان در استان هرمزگان گفت: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت هرمزگان حذف شوند.

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان هرمزگان برکناری مدیران پروازی است و در خصوص عدم استفاده از مدیران پروازی در خواست‌های زیادی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان مطالبه شده است.

وی افزود: یکی از مطالبه‌هایی که در ماه‌های اخیر از ستاد امربه معروف و نهی از منکر در خواست شده است، عدم به‌کارگیری مدیران پروازی و اولویت‌دهی به نیرو‌های بومی می باشد، زیرا مدیران پروازی که هیچ‌گونه تعلق خاطری به این استان ندارند و باعث بروز مشکلاتی برای مردم به ویژه جوانان شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مدیران باید ملزم شوند به طور تمام‌وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

کریمی ادامه داد: هیچ دلیلی برای حضور نداشتن مدیران در استان وجود ندارد، جای این سوال است که این مدیران در تهران چه می‌کنند و چرا به وظایف خود نسبت به استان هرمزگان توجهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی اظهار کرد: مدیری که در تهران بخواهد برای صنعت استان هرمزگان که قطب اقتصادی کشور است تصمیم‌گیری کند خیلی متفاوت است با مدیر با سابقه‌ای که در میدان حضور دارد. به همین دلیل مدیر پروازی نه تنها در صنعت بلکه در هیچ بخشی از استان نباید وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: استان هرمزگان یکی از شاخص‌ترین استان‌های تولید کننده ثروت برای کشور است و از لحاظ تولید ثروت همیشه در بین استان های درآمدزا ولی از لحاظ بازگشت بخشی از درآمدهای قانونی به استان، رتبه خوبی ندارد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان افراد تحصیل کرده مختلف با استعداد‌های متفاوت و با تحصیلات عالیه وجود دارد لذا ضرورتی برای حضور مدیران پروازی در استان هرمزگان وجود ندارد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول