اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سنگ اندازی در راستای واگذاری شاهین

پس از واگذاری شاهین شهرداری بوشهر به متقاضی جدید حالا هیات فوتبال استان بوشهر این انتقال را غیر قانونی می‌داند و خواستار توقف این انتقال می‌باشد.

سنگ اندازی در راستای واگذاری شاهین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر-محمدرضا زائری، روز گذشته با اعلام وحید نیک روش رئیس شورای شهر بوشهر مبنی بر واگذار شاهین شهرداری به متقاضی جدید با هفت رأی مثبت که به دست آورد رسماً این تیم به گروه جدید واگذار شد ولی در خصوص تیم‌های پایه این باشگاه، هیات فوتبال نسبت این واگذاری معترض است.


این هیات مدعی است که تیم‌های پایه این باشگاه در اختیار آن‌ها می‌باشد و این واگذاری نیاز به تأیید هیات فوتبال می‌باشد که همین امر باعث دل نگرانی شدید هواداران این تیم بوشهری شده است.


در سال ۹۷ نامه‌ای با امضاء محمد دمشقی مدیر عامل وقت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به هیات فوتبال مبنی بر واگذاری تیم‌های پایه به این باشگاه می‌شود که حالا مدیر عامل سابق شاهین شهرداری این نامه را جعلی قلمداد می‌کند و آن را فاقد اعتبار می‌داند.

نامه جعلی است
دمشقی در این خصوص به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: این نامه جعلی است زیرا من خرداد ۹۷ از باشگاه شاهین و شهرداری خارج شدم در حالی که تاریخ نامه مربوط به آذرماه می‌باشد و من در این تاریخ هیچ سمتی در باشگاه نداشتم.


وی تصریح کرد: هیات فوتبال چرا باید چنین نامه‌ای را قبول کند در حالی که من در مجموعه باشگاه هیچ سمتی نداشتم.


محمد دمشقی همچنین اظهار کرد: قرارداد بازیکنان در همان سال در مرداد و شهریور با امضا مدیرعامل جدید در هیات فوتبال ثبت شده است.

جعلی در کار نیست
اما در همین خصوص ارتباطی با امیر برکت مسوول دپارتمان روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر هم برقرار کردیم که وی اظهار کرد: تیم‌های پایه شاهین قبل از تیم داری شهرداری در اختیار هیات فوتبال بوده که در همان سال تشکیل شاهین شهرداری، این مجموعه نامه‌ای مبنی بر در اختیار گرفتن تیم‌های پایه به هیات فوتبال زد که ما این تیم‌ها را در اختیار آن‌ها گذاشتیم.


وی تصریح کرد: حتی در سال اول تیم‌های پایه شاهین شهرداری در لیگ برتر با نام هیات فوتبال در رقابت‌ها شرکت کردند که کارت بازی بازیکنان آن‌ها هم موجود می‌باشد.


برکت همچنین اضافه کرد: هیات رییسه در خرداد ۹۷ تشکیل جلسه داد و تفاهم نامه که حتی آقای عبدی‌پور و صداقت هم حضور داشتند امضا کرد و این نامه‌ای که ادعای جعلی بودن آن است در بایگانی بوده و در آذرماه همان سال از بایگانی بیرون آمده و شماره شد و تاریخ خورد.


امیر برکت اضافه کرد: امضا هر ۶ نفر اعضای هیات رییسه موجود می‌باشد که مقرر شد تیم‌های پایه رایگان در اختیار شاهین شهرداری قرار بگیرد و حق واگذاری آن را هم ندارند.

مسئول دپارتمان روابط عمومی هیات فوتبال در پایان عنوان کرد: به تازگی تفاهم نامه‌ای با حضور پورکبگانی، نیک روش، خانم آرون، امیر حسین محتشم و کمال صالح احمدی هم امضا شده مبنی بر اینکه هیات فوتبال در واگذاری دخالتی ندارد ولی در صورت واگذاری به متقاضی نیاز به تأییدیه هیاات فوتبال می‌باشد.

چنین نامه ای مورد تأیید نمی باشد
خبرنگار ما همچنین در خصوص تأیید نامه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در سال ۹۷ به هیات فوتبال استان ارتباطی نیز با محمد نجفی رییس وقت هیات هم برقرار کرد که وی این نامه را تأیید نکرد و منکر آن شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای که فوتبال بوشهر با سقوط شاهین و ایران جوان حال و روز خوبی ندارد این سنگ اندازی‌ها در بحث واگذاری باشگاه شاهین شهرداری فقط باعث هدر رفت وقت برای شروع آمادگی تیم جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور می‌شود که امیدواریم مسوولان استان و همچنین ورزش و جوانان ورود کرده تا بیش از این اسباب ناراحتی هواداران فوتبال را فراهم نکنیم.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول