اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخی مسئولان استانی در مراسمات انقلابی حضور پیدا نمی کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بعضی از مسئولان ما در سطح استان توفیق حضور در بین مردم را ندارند، استاندار، معاونین و فرمانداران در بسیار از مراسمات انقلابی در کنار مردم حاضر نیستند.

برخی مسئولان استانی در مراسمات انقلابی حضور پیدا نمی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامحسین شهسواری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: جنگ امروز، جنگ رسانه ای است و از این رو برای مقابله با آن نیازمند ابزار هستیم که رسانه یکی از این ابزارها است.

وی افزود: اهالی رسانه باید با جدیت و تلاش مضاعفی به عرصه جهاد تبیین که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است ورود داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: تبیین در مقابل تحریف قرار گرفته و ما متاسفانه آن طور که باید در حوزه تبیین عملکرد و خدمات نظام را به نسل جوان درست انتقال نداده ایم و در همین راستا حضرت آقا به تنهایی وارد و همگان را به جهاد تبیین دعوت کردند.
 
حجت الاسلام شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: متاسفانه برخی از افراد و اشخاص در استان فقط اسم انقلابی و انقلابی گری را یدک می کشند و در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند.

وی افزود: بعضی از مسئولان رده بالا در سطح استان توفیق حضور در بین مردم را ندارند و این موضوع جالبی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مردم همواره جلوتر از مسئولان بوده اند و این را بارها در برگزاری مراسمات و‌ یادواره های شهدا شاهد بوده ایم که مراسمات با حضور پر شور مردم و بدون مسئولان برگزار شده است.

حجت الاسلام شهسواری در پایان با اشاره به جسارت های اخیر میر فتنه نسبت به جایگاه رفیع شهید سردار همدانی گفت: شهید همدانی و همه شهدای گرانقدر انقلاب، عرصه جهاد، مدافعین وطن، مدافعین حرم، هر یک افتخارات بزرگی در تاریخ پربار ایران اسلامی و جهان اسلامی هستند و این جسارت از سوی شورای هماهنگی و ملت شریف ایران، محکوم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول