اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  گزارش ویژه

خط ویژه| حزب اتحاد ملت برای جاسوس آمریکایی-اسرائیلی سنگ تمام گذاشت/ «دست فرمان مشترک» BBC و عباس عبدی درباره «سپیده رشنو»

ماجرای حمله به سلمان رشدی، بعد دیگری نیز داشت و آن افتادن نقاب از چهره جریان نفاق بود.

خط ویژه| حزب اتحاد ملت برای جاسوس آمریکایی-اسرائیلی سنگ تمام گذاشت/ «دست فرمان مشترک» BBC و عباس عبدی درباره «سپیده رشنو»

گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

حزب اتحاد ملت برای جاسوس آمریکایی-اسرائیلی سنگ تمام گذاشت

برخی رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح طلب به طور مستمر اخبار مربوط به یک جاسوس فراری را پوشش داده و با تطهیر سابقه سیاه وی، دقیقاً همصدا با رسانه‌های ضدایرانی عمل می‌کنند.

«کاوه مدنی» که در اقدامی تأمل برانگیز در دولت روحانی و با حکم «عیسی کلانتری» به عنوان معاون سازمان محیط زیست انتخاب شد، بعد از مفتوح شدن پرونده قضائی در پیوند با جاسوسی از مراکز نظامی و اخلال در برنامه‌های محیط زیستی در ایران در حالی که ممنوع الخروج بود، در قالب مأموریت از ایران فرار کرد (و به عبارتی فراری داده شد) و مستقیم به انگلیس رفت.

وی پس از متواری شدن از ایران در بخش مطالعات ایران در مرکز مک‌میلان دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ییل مشغول به کار شد. نکته قابل تأمل اینجاست که چند تن از یهودیان صهیونیست از قبیل «دیوید بریون دیویس»، «ریچارد گیلدر» و «لوئیس لرمن» این مرکز ضدایرانی را راه‌اندازی کرده و در حقیقت این مرکز با مدیریت صهیونیست‌ها علیه ایران فعالیت می‌کند.

 

دانشگاه «ییل» در کنار دانشگاه «هاروارد»، از مراکز اصلی همکار سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در پروژه‌های دانشگاهی حوزه اطلاعات و امنیت ملی آمریکا است و یکی از مراکز اصلی تأمین نیروهای متخصص و کارشناسان آکادمیک سیا، دانشگاه ییل است.

براساس اسناد منتشر شده، کاوه مدنی مأموریت نفوذ به داخل ساختارهای دولتی ایران را بر عهده داشت و توسط دیوید لیلین افسر اطلاعاتی آمریکا به مراد موشه طاهباز (جاسوس آمریکایی - اسراییلی) معرفی شده بود.

در حال حاضر برخی رسانه‌های اصلاح طلب در داخل با بازی در پازل عملیات روانی دشمن ضمن تطهیر و بزک این جاسوس فراری، وی را یک نخبه جا زده و اینطور القاء می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران با فعالیت نخبگان در کشور مخالف است.

در جدیدترین نمونه کانال تلگرامی امتداد- ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت- این جاسوس فراری را «دانشمند شناخته شده ایرانی در حوزه آب» معرفی کرده است.

 

«دست فرمان مشترک» BBC و عباس عبدی درباره «سپیده رشنو»

فعالین و رسانه‌های اصلاح طلب ادعا می‌کنند که مدافع و حامی حقوق زنان هستند؛ اما این طیف بارها در بزنگاه‌ها در این خصوص مردود شده است. ماجرای قتل همسر دوم نجفی تنها یک نمونه از مواردی است که ثابت می‌کند، جریان اصلاح طلب به هیچ عنوان حامی و مدافع حقوق زنان نیست.

این روزها جریان ضدانقلاب و رسانه‌های معاند بر پرونده «سپیده رشنو» متمرکز شده‌اند. در روزهای گذشته رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به برگزاری جلسه تفهیم اتهام «سپیده رشنو»، با توجه به کیفرخواست صادره و ارجاع پرونده به این شعبه، گفت: در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری و الزام قانون‌گذار به ابلاغ کیفرخواست، متهم از زندان احضار شده و در شعبه مذکور، مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به وی ابلاغ شد.

 

وی تاکید کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.

 

حالا در شرایطی که این پرونده در حال طی کردن مراحل قضایی است، برخی رسانه‌ها در داخل همصدا با رسانه‌های معاند، ضمن هجمه به دستگاه قضا، ضمن قبح زدایی از بی حجابی، نظام را به ظلم علیه زنان محکوم می‌کنند.

در جدیدترین نمونه، روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم «عباس عبدی» نوشت: «بالاخره پس از حدود یک ماه بی‌خبری از خانم رشنو، وی را با کیفرخواستی روانه دادگاه کردند. کیفرخواستی شامل اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌نشین، فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا. این اقدامات پس از آن انجام شد که وی را در یک برنامه تلویزیونی پرانتقاد حاضر کردند و متاسفانه تاکنون حتی به یک مورد از انتقادات علیه چنین برنامه‌ای پاسخی داده نشده است.»

 

لازم به ذکر است که رسانه‌های ضدایرانی از جمله بی بی سی فارسی، اینترنشنال سعودی و رادیو فردا (ارگان سازمان جاسوسی آمریکا) نیز در این پرونده دقیقاً همین دست فرمان رسانه‌ای را در پیش گرفته‌اند.

وقتی ترور سلمان رشدی نقاب را از چهره جریان نفاق می‌اندازد

«سلمان رشدی» چهره شناخته شده‌ای برای مردم ایران و مسلمانان در سایر ملل است. فردی هتاک و مرتد که پیش از این با جسارت به قرآن کریم، خشم مسلمانان در سراسر جهان را برانگیخت.

حمله به سلمان رشدی در نیویورک در هفته‌های گذشته، بازتاب زیادی در رسانه‌ها و افکارعمومی داشت. سلمان رشدی مرتد به تیر غیب گرفتار شد. این اتفاق با ناراحتی شدید رسانه‌های ضدایرانی همراه بود. این رسانه‌ها ضمن محکوم کردن حمله به سلمان رشدی، از این نویسنده مرتد دفاع کرده و وی را در جایگاه قهرمان نشاندند.

اما ماجرای حمله به سلمان رشدی، یک بعد دیگر نیز داشت و آن این بود که یکبار دیگر نقاب از چهره جریان نفاق افتاد. این طیف که همواره خود را در پشت ژست‌های به ظاهر وطن دوستانه و مذهبی پنهان می‌کند، با ترور سلمان رشدی، همصدا با آمریکا و اسرائیل این اقدام را محکوم کردند.

در جدیدترین نمونه ۳۵۰ کنشگر به اصطلاح سیاسی و مدنی، حمله به سلمان رشدی را محکوم کرده‌اند. نکته قابل توجه اینجاست که امضاکنندگان این بیانیه با اینترنشنال سعودی نیز مصاحبه کرده و به تشریح علل محکومیت حمله به سلمان رشدی پرداخته‌اند.

 

لازم به ذکر است که صدیقه وسمقی از اعضای شورای شهر منحله اول شهر تهران است. همان شورای شهری که حجاریان و عبدالله نوری در رأس آن قرار داشتند و در نهایت پس از رسوایی‌های متعدد، در دولت اصلاحات منحل شد.

انتهای پیام/./ ت 6

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول