اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۵۵ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در سمنان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از اجرای پنجمین مرحله طرح آرامش و دستگیری ۵۵ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این استان خبر داد.

دستگیری ۵۵ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌منظور تأمین امنیت مردم و ارتقای احساس امنیت، برنامه‌های مختلفی را در استان سمنان پیش‌بینی و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: طرح آرامش یکی از اقدامات پلیس برای ارتقای امنیت جامعه است که از ابتدای سال جاری و با تمام توان، با هدف شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: در پنجمین مرحله این طرح که به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان سمنان و با همکاری یگان‌های انتظامی به اجرا درآمد، ۵۵ نفر از خرده‌فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

موسوی از اجرای ۴۳ مورد حکم قضایی در جریان اجرای طرح آرامش پلیس خبر داد و گفت: توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه و کشف نزدیک به ۱۴ و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر توفیقات این طرح بوده است.

وی با تأکید بر تشدید این اقدامات و فعالیت‌ها به‌منظور تحقق مطالبات مردم، از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و اخبار خود در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ادامه داد: طرح آرامش یکی از طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده از سوی پلیس برای ارتقای امنیت جامعه با دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و نیروی انتظامی استان سمنان در پنجمین مرحله از اجرای این طرح همواره پاسخگوی مطالبه به‌حق مردم در تأمین امنیت و مبارزه با اعتیاد است.

موسوی بیان کرد: اعتیاد بلای خانمان‌سوز و منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است؛ به‌طوری‌که بر اساس گزارش‌ها بالغ‌بر ۷۰ درصد سارقان معتاد هستند و اجرای طرح‌هایی مانند طرح آرامش پلیس نقشی مهم در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول