اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام صهیونیستی با بلینکن دیدار و درباره ایران گفت‌وگو می‌‌کند

مشاور امنیت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در واشنگتن با وزیر امور خارجه آمریکا درباره موضوع هسته‌ای ایران و چند موضوع دیگر گفت‌وگو خواهد کرد.

مقام صهیونیستی با بلینکن دیدار و درباره ایران گفت‌وگو می‌‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایال هولاتا» مشاور امنیت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به وقت محلی در واشنگتن با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا دیدار خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، هولاتا در این دیدار درباره موضوع هسته‌ای ایران، ترسیم مرز دریایی با لبنان و قتل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره در قدس گفت‌وگو خواهد کرد. 

تحرکات سیاسی رژیم صهیونیستی درباره موضوع هسته‌ای ایران طی روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

«یائیر لاپید»، نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز در گفت‌وگو با «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه گفته که با بازگشت به برجام مخالف است.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر نخست‌وزیری اسرائیل طی بیانیه‌ای اعلام کرد لاپید در این تماس تلفنی تصریح کرده که تل‌آویو با بازگشت به برجام مخالف است و التزامی به آن نخواهد داشت. 

در بیانیه دفتر لاپید چنین آمده است: «نخست‌وزیر برای رئیس‌جمهور [فرانسه] این را روشن کرد که اسرائیل با بازگشت به توافق مخالفت است و تعهدی به چنین توافقی نخواهد داشت. اسرائیل هر اقدامی را برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانمندی هسته‌ای انجام خواهد داد.»

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر دادند که «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد طی دو هفته آینده به آلمان سفر کند.

بر اساس اعلام رسانه‌های این رژیم، هدف لاپید از سفر به آلمان، بحث با مقام‌های این کشور درباره پرونده هسته‌ای ایران است. 

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود. این رژیم با حمایت‌های آمریکا و مماشات کشورهای غربی این برنامه تسلیحاتی را از نظارت‌های بین‌المللی دور نگاه داشته است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول