اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

«سپیده رشنو» بانوی ایرانی یا مجرم ضد امنیتی؟!

نمی‌شود کسی تحت لوای شهروند در جامعه راه برود اما قصد داشته باشد که با نحوه پوشش خود و یا با خوراک تبلیغاتی دادن به دشمنان خارجی ایران و ایرانی ایجاد ناامنی کند و دست آخر نیز بانوی ایرانی! شناخته شود و نه یک مجرم ضد امنیتی!

«سپیده رشنو» بانوی ایرانی یا مجرم ضد امنیتی؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در بخشی از یک مصاحبه که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرده، گفته است:

"از قول من بنویسید، هرکسی در هر جایگاه و مقامی به شکل‌گیری دوقطبی در هر امری کمک کند، به این کشور و مردمش خیانت کرده است. در هر لباس و جایگاه با هر شأنی؛ در داخل یا خارج کشور نباید زمینه شکل‌گیری دوقطبی‌های مخرب فراهم شود. نباید به بهانه حجاب مردم را در برابر هم قرار داد. ماجرایی که در بی‌آرتی اتفاق افتاد و دو بانوی ایرانی با هم درگیر شدند، رخدادهایی که در مترو، خیابان و... به وقوع می‌پیوندد و... خطرناک هستند و باید نسبت به آنها حساس بود. این رویارویی میان ایرانی و ایرانی هیچ برنده‌ای ندارد.این مردم به‌رغم همه تفاوت‌ها، یک ریشه دارند و سرنوشت هر کدام از آنها بر دیگری اثرگذار است."

*ظاهرا مفهوم دوقطبی که در ذهن این نماینده محترم وجود دارد با فهم نخبگانی از دوقطبی در تعارض است!

"تذکر دادن بر اساس قانون و شرع" برای جلوگیری از منکرات هرگز یک دوقطبی محسوب نمی‌شود.

در واقع مفهوم دوقطبی در آنجا خطرساز می‌شود که عده‌ای در گوش جامعه اغواگری کنند تا کسانی در مقابل حقیقت و عقلانیت بایستند.

در ماجرای بی‌آرتی هم برخورد، میان دو گروه محترم از مردم نبود!

بلکه برخورد میان یک حامی شرع و قانون و یک مجرم ضد امنیتی بود که البته با ورود نهادهای امنیتی و قضایی به رسوایی مجرم انجامید.

نمی‌شود کسی تحت لوای شهروند در جامعه راه برود اما قصد داشته باشد که با نحوه پوشش خود و یا با خوراک تبلیغاتی دادن به دشمنان خارجی ایران و ایرانی ایجاد ناامنی کند و دست آخر نیز "بانوی ایرانی"! شناخته شود و نه یک مجرم ضد امنیتی!

منبع: سایت خبری تحلیلی مشرق

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول