اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

شرایط خرید خودرو در بورس کالا‌

بورس کالا در قالب اطلاعیه ای شرایط خرید خودرو را اعلام کرد.

شرایط خرید خودرو در بورس کالا‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در اطلاعیه مدیریت بازرسی و امور بورس کالای ایران اعلام شده است که ثبت سفارش محصول خودرو تا اطلاع ثانوی از زمان تایید عرضه تا ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه، امکان پذیر است.

در ادامه این اطلاعیه اشاره شده است: هر کد بورسی تا اطلاع ثانوی صرفا امکان خرید یک خودرو سواری از بورس کالا را دارد و اشخاصی که پیش‌تر در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

* عرضه هایما در بورس کالا

یکشنبه هفته آینده ۶ شهریور ماه، ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ در بورس کالای ایران عرضه می‌شود. در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران، ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه می شود.

براساس اطلاعیه عرضه، هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود. قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول