اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تجلیل فدراسیون همگانی از شهرداران طرح ملی شهر فعال با حضور رئیس کمیته المپیک

فدراسیون همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» تجلیل کرد.

تجلیل فدراسیون همگانی از شهرداران طرح ملی شهر فعال با حضور رئیس کمیته المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» بعدازظهر امروز سه شنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، عبدالحمید احمدی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و شهرداران شهرهای مشارکت کننده این طرح ملی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

* افشین ملایی در این جلسه اظهارداشت: کم تحرکی چالش امروز ما و بحران فردای ایران است، بحرانی که خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند‌. پروژه شهر فعال هم پاسخی به این بحران است. نقش شهرداران در این موضوع کانونی است یعنی تمام رویدادهایی که در عرصه ورزش همگانی در حال اجراست تا وقتی از نگاه شهری عبور نکند، به نتیجه نخواهد رسید. 

* اجرای این برنامه برعهده محمدرضا احمدی بود. وی در خصوص تشکیل فدراسیون جدید آمادگی جسمانی کنایه زد و به صالحی‌امیری گفت که از این به بعد وی بابد بودجه‌ای را هم به این فدراسیون جدید اختصاص دهد. 

* سیدرضا صالحی‌امیری در این مراسم گفت: جامعه ایران از انبوهی آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد. ما دچار یک نوع اغتشاش در نظام برنامه‌ریزی، نظارت و اجرا هستیم‌ و وضعیت مشارکت در ایران بسیار پایین است. مدیریت و الگوی سبک زندگی در ایران ناکام بوده چون زیاد سخن می‌گوییم و کمتر عمل می‌کنیم. همگان مدعی هستند اما اتفاقی نیفتاده است. ما با پدیده ازدواج سفید، فرزندان طلاق و .‌.. روبه‌رو شده‌ایم که من در تحلیلی در کتابی که نوشته‌ام اشاره کرده‌ام فروپاشی خانواده به فروپاشی نظام می‌انجامد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول