اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: با ایرلاین‌های متخلف سفر اربعین برخورد می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر ایرلاینی در جریان سفر اربعین از قیمت مصوب سازمان هواپیمایی تبعیت نکند، به طور قطع برخورد جدی صورت می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: با ایرلاین‌های متخلف سفر اربعین برخورد می‌شود

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز (سه‌شنبه اول شهریور) گفت: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به دلیل کسالت، در جلسه حضور نیافت. 

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حضور یافت که گزارشی درباره روند اقدامات صورت گرفته در این سازمان ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: قیمت 6 میلیون تومان برای رفت و برگشت هوایی به کشور عراق در ایام اربعین تعیین شده است.

ایری افزود: اگر ایرلاینی از قیمت مصوب سازمان هواپیمایی (به طور ویژه در ایام اربعین) تبعیت نکند، به طور قطع برخورد جدی صورت می‌گیرد و از انجام پروازهای آن جلوگیری خواهد شد، از طرفی کمیسیون نیز به طور قطع این مسئله را پی‌گیری خواهد کرد، مردم هم تخلفات احتمالی را از طریق سازمان هواپیمایی و نهادهای نظارتی می‌توانند اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول