اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

با مصوبه امروز مجلس، راه بهانه‌جویی کانون وکلا برای اجرای قانون بسته شد

رئیس کمیسیون جهش تولید درباره مصوبه امروز مجلس در جهت حل ابهامات موجود در آزمون وکالت گفت: استفساریه قانون تسهیل را تصویب کردیم تا راه برای بهانه‌جویی برای کانون و مرکز وکلا بسته شده باشد.

با مصوبه امروز مجلس، راه بهانه‌جویی کانون وکلا برای اجرای قانون بسته شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید شمس‌الدین حسینی در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی درباره مصوبه امروز مجلس در جهت حل ابهامات موجود در آزمون وکالت گفت: ایرادهای مرکز وکلای قوه قضاییه به کمیسیون جهش تولید در تعیین تراز آزمون وکالت وارد نیست و به صراحت به سازمان سنجش و مرکز وکلا اعلام کرده بودیم این مسائل جزئی در هیچ قانونی نیامده و چیزی جز بهانه‌جویی نیست.

وی افزود: امروز نمایندگان مجلس با قاطعیت آرا استفساریه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار را تصویب کردند تا حقوق مردم استیفا شود.

حسینی به جزئیات مصوبه امروز مجلس نیز اشاره کرد و گفت: برای اینکه مرکز وکلا و کانون وکلا هیچ بهانه‌ای نداشته باشند امروز استفساریه را تصویب کردیم، راه برای بهانه جویی بسته شده و ابهامی در قانون وجود ندارد، همه موارد صراحتا بیان شده و ای کاش رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه 7 بند نامه سازمان سنجش را می‌خواند. 

رئیس کمیسیون جهش تولید در ادامه سخنانش عنوان کرد: منظور ما از امتیاز میانگین نمرات همان میانگین نمرات وزنی داوطلبان است. 

حسینی با اشاره به تعبیرهای اشتباه از مصوبه مجلس گفت:‌ تعبیری که نمرات را مساوی با تراز خام می‌داند اشتباه است و نهادهای متولی برگزاری آزمون وکالت نخواستند به قانون تن دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول