اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

در رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش، پهپادهای رزمی نیروی دریایی ارتش با پرواز از عرشه یگان‌های سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در قالب ناودسته پهپادبر این نیرو با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در ساحل و دریا را مورد اصابت قرار دادند.

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در این مرحله از رزمایش، پهپادهای انهدامی نیروی دریایی ارتش شامل باور 5، ژوبین و آرش که از مبدأ دریا و عرشه یگان‌های سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف به پرواز درآمده بودند با طی مسافت طولانی اهداف خود در ساحل و دریا را با موفقیت مورد اصابت قرار دادند.

پایش و رصد محیط پیرامونی در دریا و همچنین شناسایی اهداف دریایی نیز از دیگر ماموریت‌هایی بود که توسط پهپادهای عمودپرواز پلیکان نیروی دریایی ارتش و از مبدأ یگان‌های شناور انجام شد.

تمرین پرواز پهپاد های شناسایی نیروی دریایی ارتش فراتر از مرزهای دریایی و ایجاد اشراف اطلاعاتی برای یگان های شناور از دیگر ماموریت های اجرا شده در این بخش از رزمایش بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول