اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حضور دانشجویان ارتش در صحنه عملیات رزمایش مشترک پهپادی ارتش

معاون تربیت و آموزش ارتش اظهار داشت: در هر رزمایشی که برگزار می‌شود دانشجویان را به صحنه می‌آوریم تا در کنار عناصر عملیاتی قرار گیرند و یافته‌های آموزشی خودشان را با واقعیت‌های صحنه نبرد تطبیق بدهند.

حضور دانشجویان ارتش در صحنه عملیات رزمایش مشترک پهپادی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش با بیان اینکه رزمایش‌ها صحنه آزمایش آموزش‌ها است و این یک قاعده کلی است که ما به آن معتقدیم، گفت: در این صحنه آنچه را که ما به دانشجویان آموخته‌ایم مورد سنجش و ارزیابی قرار داده ایم.

وی افزود: در بحث پهپادی، شاکله آموزشی در داخل ارتش در دانشکده پهپاد شکل گرفته و دانشجویان این دانشکده را بعد از طی دوره‌های خود به دوره تخصصی می‌فرستیم و امروز این دانشجویان را به صحنه رزمایش آوردیم تا شاهد کار عملی از نزدیک باشند.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه بخشی از پهپادهایی که در این رزمایش شرکت می‌کنند تحت هدایت دانشجویانی است که دوره‌های تخصصی را طی کرده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش میدان آزمایش و آموزش بزرگی برای ماست که با پای کار آوردن نیروهای مختلف توانستیم یک کارگاه عملی خوبی را برای دانشجویان فراهم کنیم تا در میدان واقعی رزم آموزش لازم را ببینند.

وی ادامه داد: ما در هر رزمایشی که برگزار می‌شود دانشجویان را به صحنه می‌آوریم تا در کنار عناصر عملیاتی قرار گیرند و یافته‌های آموزشی خودشان را با واقعیت‌های صحنه نبرد تطبیق بدهند.

معاون تربیت و آموزش ارتش در پایان تاکید کرد: رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ما آورده بسیار زیادی در حوزه آموزش پهپادی داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول