اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرمانده پدافند هوایی ارتش: کوچک‌ترین حرکات دشمن تا بُرد 3 هزار کیلومتری را تحت نظارت داریم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه‌ها و رادار‌هایی با برد ۳ هزار کیلومتر در اختیار داریم که کوچک‌ترین حرکات دشمن را به ما نشان می‌دهد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش: کوچک‌ترین حرکات دشمن تا بُرد 3 هزار کیلومتری را تحت نظارت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم با محوریت نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم، امیر علی‌رضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌اطالب(ع) و سایر مسئولین لشکری و کشوری، عصر امروز در مرکز فقهی ائمه‌اطهار(ع) قم برگزار شد.

امیر صباحی‌فرد در این یادواره طی سخنانی اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر جهت افزایش امنیت ملی اقدامات مهمی را انجام داده، ملت شریف ایران بدانند فرزندانشان در نیروی قدرتمند پدافند هوایی همواره دشمن را رصد می کنند و بیدار هستند.

وی افزود: زمانی‌که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد بلافاصله جنگ ۸ ساله بر ما تحمیل شد، یکی از دلایل حمله دشمن بعثی این بود که فکر می‌کردند نیروی ارتش ایران عزیز توان دفاع و مقابله با آنها را ندارد و به راحتی می‌توانند انقلاب اسلامی تازه بنیان‌گذاری شده را از بین ببرند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: بعد از سرنگونی رژیم پهلوی همه تجهیزات جنگی که در کشور وجود داشت ساخت کشور‌های خارجی بود؛ در اصل مستشاران خارجی بودند که نیروی ارتش را در زمان شاهنشاهی هدایت می‌کردند، اما جوانان برومند ایران اسلامی با استفاده از نبوغ و هوش بالای خود توانستند از همین تجهیزات طی ۸ سال علیه آنها استفاده کنند و جانانه مقاومت کنند.

صباحی‌فرد گفت: اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با افتخار اعلام می‌کنیم تمامی تجهیزات و سامانه‌های مورد استفاده در نیروی پدافند هوایی ارتش ایران اسلامی توسط جوانان نابغه ایرانی ساخته شده و ما از هیچ تجهیزات خارجی استفاده نمی‌کنیم و همه آنها در داخل ایران ساخته شده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: دشمنان ایران عزیز هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند نیروی بازدارنده ما به مرحله‌ای برسد که اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران را به هیچ متجاوزی را ندهد، ملت شریف ایران بدانند فرزندانشان در ارتش به هیچ‌ دشمنی اجازه نمی‌دهند نزدیک آسمان ایران شود و اگر اتفاقی رخ دهد پاسخی  سخت و نابود‌کننده به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ایران بزرگ آگاه باشند و بدانند که هرگز حتی خطای محاسباتی هم در خصوص نزدیک شدن به آسمان و مرز‌های ایران را نداشته باشند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد آنها را ساقط خواهیم کرد.
صباحی فرد خاطرنشان کرد: ارتش ما مجهز به پهباد‌هایی شده است که با توجه به سرعت دلخواه ما عملیات‌های گوناگون انجام می‌دهد، سامانه‌ها و رادار‌هایی با برد ۳ هزار کیلومتر در اختیار داریم که کوچک‌ترین حرکات دشمن را به ما نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: این نوید را به مردم عزیز می‌دهم که فرزندان شما در پدافند هوایی ارتش تا آخرین قطره خونشان برای حفظ امنیت ملت در میدان هستند و از آمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول