اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله سعیدی: ارتش در کنار سپاه از آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کند

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: در ابتدای انقلاب برخی می‌خواستند ارتش شکل نگیرد اما ارتش جمهوری اسلامی شکل گرفت و تا به امروز در کنار سپاه از آرمان‌های امام و انقلاب پاسداری کرده است.

آیت‌الله سعیدی: ارتش در کنار سپاه از آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم شامگاه پنج شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که در مرکز فقهی ائمه‌اطهار(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حفظ یاد‌ و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده آن‌ها از آموزه‌های دینی ما محسوب می‌شود.

وی افزود: شهدای ارتش برای ما مقام والایی دارند و نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف برای کشورمان افتخارآفرین هستند، در ابتدای انقلاب بسیاری از دشمنان دل‌بسته بودند که ارتش جمهوری اسلامی شکل نگیرد اما ارتش در کنار مردم ماند و یک مجموعه قدرتمند حامی انقلاب اسلامی را ساخت و افتخار آفرینی کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: ارتش ابتدای انقلاب به همه ثابت کرد که ارتش رژیم پهلوی نیست و ارتش جمهوری اسلامی است و در تمام این مدت ارتش و سپاه در کنار یکدیگر از ایران، آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

 سعیدی عنوان کرد: سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای مسلح نشان دادند که در راستای تحقق امت اسلامی در کنار یکدیگر  تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای متحد هستند و نگذاشتند پرچمی که امام خمینی(ره) به همراه شهدا بر افراشتن بر زمین بیفتد.

وی در پایان گفت: تقدیر از شهدا آن هم در شهر کریمه اهل‌بیت بسیار پسندیده است، وقتی یاد و خاطره شهدا زنده می شود به برکت این قیام و جهادی که آنها داشتند نور و نفسی تازه در رگ های مردم دمیده می شود و این موضوع نصیب مردم قم شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول