اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها ازدرون دچار بی‌ثباتی سیاسی و ناامنی شده اند

مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به وقایع اخیر درسرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از درون دچار بی ثباتی سیاسی، ناامنی، شکاف های اجتماعی و مشکلات اقتصادی شده است.

مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها  ازدرون دچار بی‌ثباتی سیاسی و ناامنی شده اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به وقایع اخیر در سرزمین های اشغالی به ویژه موفقیت در تحمیل خواسته های گروه های مقاومت، طی بیانیه‌ای بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام گروه های مقاومت برای دستیابی به پیروزی‌های روزافزون  تاکید کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

رژیم غاصب صهیونیستی که طی سال های اخیر از درون دچار بی ثباتی سیاسی، ناامنی، نارضایتی و شکاف های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل سرزمین های اشغالی شده است با اتخاذ راهبرد ایجاد نفاق و شکاف در صفوف گروه های مقاومت در تلاش بود تا با انتقال چالش های درونی خود به مقاومت فلسطین از فشارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود خارج شود و با ایجاد اختلاف، خواسته های نامشروع خود را بر مقاومت فلسطین تحمیل نماید.

اما مقاومت فلسطین با اراده مصمم در جنگ سه روزه که با بمب باران، ترور سه تن از فرماندهان مجاهد و سر افراز جهاد اسلامی و شهادت مظلومانه چهل و چهار تن از مردم بیگناه خصوصا پانزده کودک  مظلوم فلسطینی و مجروحیت بیش از سیصد مردم بی پناه و اقدامات وحشیانه دیگر گروه مقاومت جهاد اسلامی با پاسخ کوبنده، قوی، تاثیرگذار و بهنگام توانست اراده خود را بر رژیم جعلی تحمیل نموده و بار دیگر تجاوز گری، وحشیگری و ظلم و ستم آنان را در هم بکوبد.

انتخاب راهبرد مقاومت به عنوان بهترین و تنها ترین راه حل الگوی مبارزه در مقابل حمایت همه جانبه قدرت های سلطه گر که منطق حاکم بر سیاست های بین المللی آنان زور و فشار حداکثری است و تمامی طرح ها و استراتژی های دشمن صهیونیستی را با پاسخ قاطع خود ناکام گذاشت.

افزایش ظرفیت های مقاومت فلسطین و توسعه کمی و کیفی قدرت گروه های مقاومت در طی سال های اخیر توان قدرت بازدارندگی آنان را ارتقا بخشیده است به گونه ای که معادله قدرت را دچار تغییر اساسی و موازنه وحشت را جایگزین موازنه قوا قرار داده است.

دشمن شکست خورده در نیات و اهداف خود به دنبال جبران شکست های پی در پی می باشد که در طی سالیان اخیر بر آن وارد شده است، از این رو همبستگی و وحدت گروه های مقاومت فلسطینی با سایر گروه ها برای کسب پیروزی نهایی بر خصم زبون امر ضروری و اجتناب نا پذیر است تا دشمن را در اتخاذ راهبرد اختلاف ناکام گذارد و همانگونه که در بیانیه اخیر جنبش های حماس و جهاد اسلامی و قدردانی از حامیان ملت فلسطین تاکید شده، مقاومت گزینه راهبردی در این مبارزه است. 

مجمع جهانی بیداری اسلامی از همه دولت های اسلامی، ملت های مسلمان، سازمان کنفرانس اسلامی، احزاب، گروه ها، جریان ها، نخبگان، رهبران، علما و شخصیت های جهان اسلام میخواهد که با همبستگی، وحدت فراگیر و حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین به عنوان مهم ترین و اولین مسئله جهان اسلام تلاش مضاعف نمایند تا بخش هایی از ظلم وستم نظام سلطه، صهیونیزم بین الملل و رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا حدود زیادی التیامی بر زخم های ملت مظلوم فلسطین باشد و با وحدت، انسجام و همکاری،مسیر پیروزی ملت فلسطین را بیش از گذسته فراهم نمایند.

همچنین تاکید می نماید که ضروری است تمامی مردم عدالت خواه و آزادی خواه با حمایت همه جانبه، فشار افکار عمومی بر این رژیم را استمرار بخشند و تصریح می نماید که سازمان های بین المللی می بایست با به کار گیری اهرم های خود مانع از ظلم و ستم و وحشگیری رژیم جعلی علیه ملت ستم دیده فلسطین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول